شوک بزرگ درگیری گل محمدی و درویش با پرسپولیس

شوک بزرگ درگیری گل محمدی و درویش با پرسپولیس

ظهر امروز برخی رسانه ها گزارش دادند که یحیی گل محمدی پس از بازی مقابل فولاد خوزستان در هفته هفدهم لیگ برتر، به دلیل مشکلات مالی و برآورده نشدن مطالبات بازیکنان و کادر فنی، تهدید به کناره گیری از پرسپولیس کرده است، هرچند ممکن است این اتفاق برای پرسپولیسی ها بیفتد. هواداران باشگاه، ممکن است یک شوک ناگهانی باشد، اما این تمام ماجرا نبود.

منابع خبری نزدیک به باشگاه پرسپولیس می گویند این تهدید فقط برای اهداف تبلیغاتی بوده است تا به هیئت مدیره فشار بیاورند تا مطالبات بازیکنان را سریعتر پرداخت کنند، در حالی که مسئولان باشگاه پرسپولیس تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مالی سیستم فیکس باشگاه به کار گرفته اند |

اما تهدید به استعفا به مذاق اعضای هیئت مدیره خوش نیامد، به خصوص که یحیی گل محمدی به خوبی می دانست که معجزه در کمتر از 10 روز ممکن نیست و این مشکلات در دوران مدیریت مجید صدری وجود داشت تا جایی که مربی پرسپولیس از سرپرست حمایت کرد و همکارانش شروع به انتشار استوری کردند و برخی از بازیکنان این تیم به نمایندگی از کادر فنی از مدیریت حمایت کردند اما اکنون شرایط به کلی تغییر کرده و سیاست انتقادی علیه مدیران باشگاه در پیش گرفته است.

از آنجایی که گل محمدی پس از بازی با فولاد به شایعات استعفای خود واکنشی نشان نداد، حالا اعضای هیات مدیره نیز قصد دارند برای سرد شدن روابط میان آنها و کادر فنی، شرایط سختی را برای سرمربی تیم وضع کنند.

گفته می شود پس از انتشار شایعه استعفای یحیی در فضای مجازی، یکی از اعضای هیئت مدیره با کنایه گفت که دوران صدری شبیه کابوس به نظر می رسد، اما حالا که تیم مدیریتی جدید آمده، اگر از رهبری قبلی پیروی کنیم اوضاع بدتر شده است. قرارداد کادر فنی را برای مدت طولانی ادامه می دادیم و تمدید می کردیم، شاید امروز به جای شایعه استعفای ما، اخباری از حمایت منتشر شود.

البته گفته می شود رضا درویش، مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس قصد دارد برای کنترل شرایط فعلی واکنشی نشان ندهد و صحبتی نکند و از تمام پتانسیل خود برای تامین منابع مالی استفاده کند تا بخشی از مطالبات بازیکنان را قبل از تعطیلات پرداخت کند. نیم فصل اما آنچه مشخص است این است که هیات مدیره و مدیرعامل از این فشار رسانه ای دروغین به شدت از دست یحیی گل محمدی ناراحت هستند و قطعا رفتار او در آینده عواقب زیادی خواهد داشت اما فعلا هیچکس این کار را نخواهد کرد. اقدامی غیرمنتظره در این زمینه انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید