شوک جدید و عجیب برای قرمزها

شوک جدید و عجیب برای قرمزها

در حالی که در روزهای اخیر مدیران باشگاه تراکتورسازی درگیر واگذاری امتیاز این باشگاه به مس ورزقان شده اند، فیفا هر روز تصمیمات جدیدی را علیه سرخپوشان تبریزی صادر می کند. برای سومین بار تعطیل شد.

باشگاه تراکتورسازی که پیش از فورچون پنجره نقل و انتقالات خود را به دلیل بدهی به حمزوی و اروین بسته بود، حالا با مشکل جدیدی مواجه شده و زمان پرداخت قسط دوم مطالبات کنستان فرا رسیده است.

تراکتوری ها از پرداخت 904 هزار دلاری به کنستانت در مهرماه و قبل از شروع این فصل خبر دادند اما واقعیت این بود که باشگاه تبریزی با پرداخت 300 هزار یورو و 300 هزار یورو دیگر توانست رضایت بازیکن سابق گینه ای خود را جلب کند. تخفیف از این بازیکن 300000 یورو باقیمانده از مطالبات Constant قرار بود به عنوان قسط نهایی در پایان دسامبر 2021 به بازیکن پرداخت شود، اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

شنیده ها حاکی از آن است که پس از وعده مدیران باشگاه تراکتورسازی، کنستانت مجددا برای دریافت درخواست های خود به فیفا شکایت خواهد کرد و روند شکایت این بازیکن مجددا باید در مراجع قضایی پیگیری شود. اما کارکنان باشگاه تبریزی امیدوارند با واگذاری کامل باشگاه به شرکت مس، به زودی تمامی مطالبات این باشگاه به طلبکاران خارجی پرداخت شود.

دیدگاهتان را بنویسید