شوک نابهنگام برای قرمزها؛ یک مهاجم پرسپولیس رفت

شوک نابهنگام برای قرمزها؛  یک مهاجم پرسپولیس رفت

باکو حامز در راستای انقلابی که برای تراکتورسازی در نیم فصل دوم برنامه ریزی می کند، به محمد عباس زاده اجازه خروج داد تا هواداران تبریزی شوک بزرگی به همراه داشته باشند.

محمد عباس زاده که اکنون با 6 گل در پایان نیم فصل در صدر جدول گلزنان قرار دارد و شانس زیادی برای کسب عنوان کفش طلای این فصل دارد، در تصمیمی شگفت انگیز قصد دارد به همکاری خود با تراکتور پایان دهد.

مهاجم تراکتورسازی مازنی که در دوران هدایت علیرضا منصوریان به این تیم پیوست و در آن مقطع تحت فشار و حملات زیادی قرار گرفت، با گل های خود توانست اعتماد هواداران را جلب کند و به بازیکن محبوب تبریزی تبدیل شود و به عضویت این تیم در بیاید. از این تیم

گل قیچی این بازیکن در فصل گذشته مقابل آلومینیوم اراک نیز یکی از گل های ویژه لیگ بیست و یکم محسوب می شود که با وجود غیبت در چند بازی به دلیل مصدومیت، در این فصل با 6 گل در صدر جدول قرار گرفت.

گفته می شود سرمربی تراکتورسازی حامز قصد دارد یک مهاجم اسپانیایی به این تیم اضافه کند و به همین منظور و پس از توافق با حامد پاکدل اعلام کرد محمد عباس زاده برای جدایی از این تیم مشکلی نخواهد داشت.

عباس زاده که با گل های خود در دوران حضور نساجی در لیگ دسته اول توانست پس از سال ها به حسرت حضور بازیکنان قائم شهری در سطح اول فوتبال ایران پایان دهد و با ثبت 24 گل عنوان آقای گل را به دست آورد. سهم بزرگی در ارتقای این تیم داشت اما در سال 2018 راهی سایپا شد تا با علی دایی به عنوان اسطوره فوتبالش به همکاری ادامه دهد. با این حال عباس زاده پس از یک فصل حضور در نارنجی پوشان در فصل به نساجی بازگشت و بار دیگر به عنوان گلزن اول این تیم ظاهر شد.

مهاجم قایم شهری زیر نظر علیرضا منصوریان سرمربی تراکتورسازی به تبریز رفت و در اولین فصل حضورش 12 گل به ثمر رساند و در مسیر کسب عنوان آقای گل قرار گرفت. عباس زاده در مدت حضور خود در این تیم (3 فصل) بیش از 30 گل به نام خود به ثمر رساند تا از محبوبیت بالایی در تبریز برخوردار شود.

باید دید حالا با جدایی از تراکتورسازی و در روزهایی که بسیاری از تیم های لیگ برتری به دنبال یک گلزن در خط حمله خود هستند، چه تصمیمی خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید