شکایت جدید از باشگاه استقلال

شکایت جدید از باشگاه استقلال

باشگاه استقلال متوجه شد شکایت جدیدی از شیخ دیابات بازیکن سابق این باشگاه در فیفا ثبت شده است. این در حالی است که پیش از این استقلالی ها مدعی شده بودند که طبق تصمیم فیفا 175 هزار دلار به این بازیکن پرداخت کرده و دیگر با او حسابی ندارند!

ماجرای شکایت جدید شیخ دیابات از باشگاه استقلال نیز در نوع خود جالب است. در فصلی که مسابقات لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا به مدت سه ماه تعلیق شد، فیفا به بازیکنان توصیه کرد به دلیل کاهش درآمد باشگاه دستمزد خود را کاهش دهند و بسیاری از بازیکنان باشگاه این کار را انجام دادند و حتی در تیم هایی مانند بایرن مونیخ نیز بازیکنان این کار را انجام دادند. موافقت کرد که از بخشی از قرارداد خود کناره گیری کند.

اما شیخ دیابات در فصل استقلال این توصیه را نادیده گرفت و چون بازی های لیگ برتر در این فصل دو سه ماه بیشتر طول کشید، می خواهد برای آن دو سه ماه حقوق بگیرد! شیخ دیابته در نامه ای که به فیفا ارسال کرده، اعلام کرده که در ثبت درخواست خود اشتباه کرده و دو ماه بیشتر از مدت قرارداد در استقلال بازی کرده و باید دستمزد آن دو ماه را نیز دریافت کند.

بعید به نظر می رسد که فیفا درخواست تجدید نظر شیخ دیاباته را پیگیری کند، به خصوص که اتحادیه فوتبال انگلیس نیز اعلام کرده است که بازیکنان باید تا پایان مسابقات در اختیار باشگاه های خود باشند.

دیدگاهتان را بنویسید