شکایت پدر یکتا جمالی از فدراسیون وزنه برداری

شکایت پدر یکتا جمالی از فدراسیون وزنه برداری

پدر یکتا می گوید: هر بار با آقای مرادی و بیرانوند تماس گرفتم جواب درستی ندادند تا ما را از وضعیت دخترم قانع کنند. «ما نمی دانیم چه اتفاقی برای یکتا افتاده است و هیچ کارمندی پاسخگو نیست و نمی دانیم چه کنیم.

وی ادامه داد: قسم خورده بودم در این شرایط اسفبار به تنهایی در وزنه برداری شرکت نکنم اما وقتی اصرار علی مرادی، خود یکتا و تیم را برای اعزام دخترم به جام جهانی دیدم خوشحال شدم اما آنها به اعتمادی که به آنها دادم اهمیت می دهند. من و طایفه ام که از طایفه بزرگ ایل بختیاری هستیم، شنبه به تهران می آییم تا ببینیم چه بر سر دخترم آمده است. این تقصیر همه کسانی است که در جام جهانی یونان نتوانستند از فرزند من مراقبت کنند. »

جمالی خواهر یکتا هم حرف های جالبی در این باره دارد: «یکتا برای عروسی من که قرار بود بعد از بازگشت از جام جهانی یونان برگزار شود قول داده بود دست پر برگردد. ما در اصل برای عروسی با هم آماده می شدیم. البته او پس از پایان بازی بسیار ناراحت بود و از بی توجهی مربیان در پشت صحنه و کم تجربگی آنها در خواندن برنامه بازی گلایه داشت. او به من گفت: همه چیز را به مربیانم بگو. سپس 15 ثانیه قبل از مسابقه گفتند و من با بدن سرد روی تخته سوار شدم و نتوانستم وزنم را کنترل کنم.

منبع: ایران ورزش

دیدگاهتان را بنویسید