شیخ دیابت به سیم آخر پرسپولیس رسید

شیخ دیابت به سیم آخر پرسپولیس رسید

پرسپولیس در یک بازی فشرده نتوانست بر فولاد غلبه کند و مقابل این تیم با یک گل شکست خورد. شاگردان گل محمدی که در این دیدار عملکرد خوبی نداشتند ابتدا با ضربه زیبای فولاد مهاجم اسپانیایی به گل رسیدند و سپس نتوانستند به بازی برگردند و بازی را به تساوی بکشانند. در پایان بازی فشار پرسپولیس بیشتر شد و این تیم با توپ های بلند و بازی مستقیم سعی در گلزنی داشت.

با ارسال یکی از آن توپ ها به محوطه جریمه فولاد، دیاباته فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما برخورد مدافع فولاد باعث شد شیخ از زمین خارج شود. اتفاقی که جنجال زیادی به پا کرد و اعتراض شدید پرسپولیسی ها را برانگیخت. بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس فکر می کردند که داور باید برای آنها پنالتی می گرفت اما مدنی فر پنالتی را باور نکرد و به بازی ادامه داد.

اکثر کارشناسان داوری نیز معتقدند پنالتی پرسپولیس در این دیدار هدر رفت و داور اشتباه کرد. خود دیابات معتقد است که داور بعد از بازی و در گفتگو با بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس اشتباه بزرگی انجام داده است. شیخ که پس از مصدومیت طولانی مقابل ذوب آخان به تیمش اضافه شد، در بازی مقابل فولاد روی نیمکت حضور داشت. با این حال خطای علی نعمتی روی دروازه فولاد و نیاز پرسپولیس به حمله باعث شد یحیی جایگزین دفاع چپ تیمش شود و دیاباته را به زمین بفرستد.

شیخ که پنجمین بازی خود در این فصل را برای پرسپولیس انجام می داد در واکنش به صحنه مشکوک پنالتی علیه خودش گفت: قطعا پنالتی بود چون مدافع حریف فقط ضربه ای به پای من زد داور اشتباه بزرگی انجام داد و این کار را انجام نداد. به این راحتی پنالتی ما را نگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید