صدای ستاره پرسپولیس دچار مشکل شده است

صدای ستاره پرسپولیس دچار مشکل شده است

پادگان ارتش ص صفر در مرکز خرم آباد که تغییر کاربری داده، این روزها مورد توجه ویژه فعالان فرهنگی و رسانه ای و کارشناسان شهرستانی قرار گرفته است.

افراد زیادی می خواهند این مجموعه را به یک مجموعه کامل فرهنگی و گردشگری تبدیل کنند.

در یکی دو روز اخیر اخباری مبنی بر واگذاری بخشی از زمین های مجتمع پادگان 25 هکتاری صفر 2 به افراد حقیقی برای ساخت مرکز خرید و مسکن به گوش می رسد که مورد انتقاد بسیاری قرار گرفته است. مردم، کارشناسان شهری و فعالان فرهنگی و رسانه ای.

در همین راستا وحید امیری بازیکن تیم ملی فوتبال لرستان و باشگاه پرسپولیس به این موضوع واکنش نشان داد و خواستار شفاف سازی مسئولان شد.

وحید امیری در استوری خود در اینستاگرام نوشت؛

از مسئولان شهر هرم آباد انتظار می رود که حداقل حق مشارکت مردم آن شهر در تصمیم گیری های مربوط به اموالی که دارند، حداقل در مورد تخریب دیوار پادگان و عملیاتی که باید انجام شود را روشن کنند. ” وی ادامه داد: از کارکنان صدا و سیمای مرکز لرستان تقاضا دارم با حضور شهردار، نماینده ارتش و میراث فرهنگی جلسه ای تشکیل دهند و به مردم اطلاع رسانی کنند، این خواسته حداقل من و بقیه همشهریانم است. “

پیگیری ها نشان می دهد کارمندان سابق استانداری، شورای شهر و شهرداری خرم آباد به جای سوال از پیمانکار سازنده مجتمع مسکونی ارتش، با واگذاری بخشی از زمین های مرتبط با پادگان صفر پاد موافقت کرده اند. این موضوع به تفصیل و جداگانه بررسی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید