صعود به مرحله اصلی مسابقات جهانی کار بزرگی بود

ساعت: 19:41
تاریخ انتشار: 1301/10/30
کد خبر: 1923406

دیدار رئیس فدراسیون هندبال ایران با روسای جمهور اسپانیا و آرژانتین

رئیس فدراسیون هندبال ایران با روسای اسپانیا و فدراسیون هندبال آرژانتین دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ایران و فرانسیسکو گارسیا رئیس فدراسیون هندبال اسپانیا در حاشیه جام جهانی 2023 با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند و زمینه های توسعه مشترک را بررسی کردند. همکاری در زمینه هندبال

در آن جلسه فرانسیسکو گارسیا، رئیس فدراسیون هندبال اسپانیا، عملکرد ایران در جام جهانی را هیجان زده کرد و اظهار داشت که تیم ملی ایران نسبت به جام های جهانی قبلی که در آن حضور داشته، پیشرفت چشمگیری داشته است و این نشانه ای است. رشد ایران هندبال است.

وی ادامه داد: خبرهای خوبی از هندبال ایران می شنوم و از این بابت خوشحالم. سال گذشته میزبان جام جهانی بانوان بودیم و نکته جالب این رویداد حضور تیم بانوان ایران بود.

گارسیا افزود: من به عنوان عضوی از خانواده هندبال جهانی از پیشرفت ها و دستاوردهای هندبال ایران خوشحالم و امیدواریم همچنان در این مسیر قدم بردارید و در نهایت این تحولات منجر به پیشرفت هندبال در سراسر جهان شود.

رئیس فدراسیون هندبال اسپانیا تمایل خود را برای گسترش همکاری های دو فدراسیون هندبال ایران و اسپانیا بیان کرد و خاطرنشان کرد: در مسابقات جهانی سال گذشته با علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال ایران گفتگوهای خوبی داشتم. امیدوارم بتوانیم برنامه های خوبی برای همکاری مشترک در این زمینه از جمله برگزاری جلسات تدارکاتی داشته باشیم.

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ایران نیز در این نشست گفت: اسپانیا یکی از کشورهای صاحب نام و قدرتمند هندبال در جهان است و بهره گیری از تجربه هندبال اسپانیا می تواند به رشد هندبال ایران کمک کند.

وی افزود: از برگزاری دیدارهای تدارکاتی در دو بخش آقایان و بانوان با تیم ملی هندبال اسپانیا استقبال می کنیم و امیدوارم به زودی این اتفاق بیفتد.

همچنین در این جلسه رئیس فدراسیون هندبال آرژانتین از تمایل خود برای برگزاری دیدارهای دوستانه با تیم های هندبال ایران به ویژه در منطقه ساحلی خبر داد.

کارلوس گابریل فریرا، رئیس فدراسیون هندبال آرژانتین خطاب به رئیس فدراسیون هندبال ایران گفت: تیم ملی هندبال ایران در دومین حضور خود در مسابقات جهانی عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست به مرحله اصلی مسابقات راه پیدا کند. قهرمانی جهان و این باید مدیون رئیس فدراسیون هندبال باشد به ایران تبریک می گویم.

وی با ابراز تمایل برای همکاری دو فدراسیون هندبال آرژانتین و ایران، افزود: می توانیم همکاری خوبی به خصوص در زمینه هندبال ساحلی داشته باشیم. هندبال ساحلی نوجوانان ایران در مسابقات جهانی می درخشد و با وجود اینکه دو کشور از یکدیگر فاصله زیادی دارند اما می توان برنامه ای برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی در نظر گرفت.

علیرضا پاکدل نیز از برگزاری بازی های دوستانه با تیم ملی آرژانتین استقبال کرد و اظهار داشت: در صورت فراهم شدن شرایط آمادگی داریم در بازی های دوستانه به مصاف تیم های ملی آرژانتین برویم.

وی افزود: با توجه به فاصله زیاد دو کشور می توانیم قبل از برگزاری مسابقات مهم بین المللی در کشور میزبان، جلسات خود را برنامه ریزی کنیم. امیدوارم هر چه زودتر زمینه برای گسترش این همکاری ها فراهم شود و در دیدارهای دوستانه به مصاف یکدیگر برویم.

دیدگاهتان را بنویسید