صعود توفارقان در لیگ دسته اول بسکتبال مردم آذربایجان را تقدیم می کنیم/ فصل خوب خود را با قهرمانی به پایان می رسانیم.


ساعت: 18:39
تاریخ انتشار: 1401/03/08
کد خبر: 1842408

سرمربی تیم بسکتبال توفرکان آذرشهر صعود این تیم در لیگ برتر را به آذرشهری ها و آذربایجانی ها تقدیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ناشر رضایی سرمربی تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آناناج در خصوص صعود این تیم به لیگ برتر گفت: مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال با حضور 52 تیم در دو گروه شمالی و جنوبی آغاز شد. تیم ها توانستند به فینال راه یابند و جواز حضور در لیگ برتر را کسب کنند.

وی در خصوص بازی دیروز که وقت اضافه داشت، افزود: بازی بسیار نزدیک و عادلانه بود. تیم پیکان تا الان شکست نخورده بود و واقعا بازی سختی داشتیم. در چنین جلساتی تاکید بر حرف اول و آخر است. از بازیکنان خواستم سخت بازی کنند و با کار تیمی خوب موفق شدیم پیروز شویم.

سرمربی تیم بسکتبال توفرکان آذرشهر رمز موفقیت تیمش را اتحاد و همدلی عنوان کرد و گفت: عالی باشید.

وی با تاکید بر اینکه عامل اصلی موفقیت یک تیم مدیریتی خوب رضایی است، افزود: بحث در مدیریت بسیار مهم است و تنها با صرف هزینه نمی توان به موفقیت رسید. تیم های زیادی هستند که هزینه زیادی کردند، اما نتوانستند نتیجه بگیرند. من فکر نمی کنم او بدون مدیریت خوب و تعهد تیم موفق شود.

وی گفت: ما 7 ماه به صورت شبانه روزی تمرین کردیم و تلاش زیادی برای این نتیجه انجام شد. امیدوارم مسئولان استانی توجه ویژه ای به تیم بسکتبال توفرکان داشته باشند تا این تیم شهرستانی نماینده شایسته ورزش آذربایجان در لیگ برتر باشد.

سرمربی تیم توفرکان با اشاره به هزینه های سنگین مدیریت این تیم بر لزوم حمایت از سرمایه گذاران در عرصه ورزش تاکید کرد و تصریح کرد: مدیریت تیم در شرایط اقتصادی فعلی بسیار سخت است و هزینه های هنگفتی دارد. معتقدم باید از کسانی که در این زمینه کار و سرمایه گذاری می کنند حمایت جدی کرد.

رضایی تاکید کرد: حمایت سرمایه گذاران ورزشی نیاز است. نباید فراموش کرد که ورزش بهترین راه برای تزریق سلامت و ایجاد نشاط در جامعه است و دیدید که پس از صعود تیم در لیگ برتر، موجی از شادی در بین هواداران و اهالی روستا به راه افتاد.

وی اذعان داشت: به عنوان یک ترک زبان علاقه خاصی به تیم دارم و بسیار خوشحالم که توانستم در تیم توفرکان فعالیت کنم. خدا را شکر که زحمات ما نتیجه داد و شرمنده هواداران باشگاه نشدیم. این صعود و موفقیت را به مردم شریف آذرشهر و آذربایجان تقدیم می کنم.

سرمربی تیم بسکتبال توفرکان آذرشهر در بخشی دیگر از سخنان خود با قدردانی از حمایت هواداران گفت: دست هواداران ما درد نکند. من از حمایت آنها قدردانی می کنم. حضور هواداران به خصوص در هر دو بازی مقابل پیکان کمک زیادی به تیم ما کرد و آنها با تشویق خود نقش زیادی در این صعود داشتند.

وی گفت: همانطور که گفتم این موفقیت فقط مختص یک نفر نیست، بلکه متعلق به مجموعه باشگاه است. امیدوارم مسئولان استانی تیم توفرکان را تنها نگذارند و برای حمایت از این تیم گام بردارند. واقعاً حیف است که وقتی این همه تلاش برای لیگ برتر شدن شد، در این مسابقه تنها ماند.

رضایی در خاتمه درباره برنامه تیمش برای دیدار فینال لیگ دسته اول بسکتبال گفت: هدف ما از ابتدای مسابقات این بود که قدم به قدم و قدم به قدم به لیگ برتر صعود کنیم. ابتدا به قهرمانی در لیگ برتر فکر می کردیم اما اکنون با تحقق این هدف می خواهیم فصل خوب خود را با قهرمانی به پایان برسانیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید