ضربه زدن به ایران از داخل، سیاست نهایی آمریکا/ رویدادهای اخیر شکست بزرگی برای دشمنان بود


آمریکای غربی/تشکیل قطب جهان اسلام توسط ایران

وی ادامه داد: آمریکا نمی خواهد چندقطبی شدن دنیا اتفاق بیفتد، قطب های جدید چین، هند، ژاپن، روسیه، اتحادیه اروپا، برزیل، آفریقای جنوبی هستند و قطب بزرگ جهان اسلام نیز با رهبری تشکیل می شود. ایران

این کارشناس و تحلیلگر مسائل بین الملل افزود: ایران توانست دولت سوریه را که با ایران هم مرز نیست از سقوط نجات دهد در حالی که همسایگانش ترکیه، اسرائیل و اردن و آمریکا، اروپا و ارتجاع عربی تمام توان خود را به کار گرفتند. برای فروپاشی سوریه این نشان دهنده قدرت ایران و افول غرب است.

قدیری ابیانه ادامه داد: بنابراین برای حفظ موقعیت انحصاری ابرقدرت آمریکا، استراتژی آمریکا اعم از جمهوری خواه یا دموکرات، تصرف منابع و ثروت نفت ایران و محروم کردن مردم ایران از این منابع و سرنگونی جمهوری اسلامی است. ایران و تجزیه ایران به عنوان مقدمه، تسلط بر منابع دیگر کشورها یکی از اهداف قطعی آمریکاست.


حمله از درون، جدای از سیاست آمریکا و متحدانش

وی تصریح کرد: با توجه به پیشروی های نظامی ایران و حمله به تمامی پایگاه های آمریکا در منطقه، اقدام مستقیم علیه ایران به دلیل ترس از عواقب و اطمینان از عدم کسب پیروزی از این طریق در دستور کار آمریکا قرار ندارد. حمله از درون این یکی از سیاست های قطعی آمریکا و متحدانش است.

سفیر سابق ایران در مکزیک از برنامه ریزی بلندمدت برای حمله از داخل به ایران خبر داد و گفت: توطئه 1988 یکی از آن توطئه هایی بود که در نهایت شکست خورد، در مورد توطئه اخیر هم همینطور است. از آزادی برهنگی در ایران حمایت کنید، این دیگر چیزی نیست.


حامیان قتل در کشورها به جان مهسا اهمیتی نمی دهند

قدیری ابیانه افزود: آیا این کشورها نبودند که انواع سلاح ها را برای سلاخی زن و مرد، پیر و جوان و کودک به عراق دادند؟ آیا آنها همان کشورهایی نیستند که از کشتار فلسطینی ها، مردان و زنان حمایت می کنند؟ مردم باید احمق باشند که باور کنند جان مهسا برای آمریکا و غربی ها مهم است.

وی تصریح کرد: دشمنان ما به ویژه آمریکا از مرگ مهسا امینی خوشحال شدند و آن را بهانه کردند و نیروهای خود را که مدت ها سازماندهی کرده بودند فعال کردند که البته شکست خوردند و باز هم شکست خواهند خورد.

این کارشناس سیاسی گفت: آنهایی که می گویند آزادی پوشش برای زنان می خواهند، آیا فقط روسری است؟ چه کسی کد لباس را تعیین می کند؟ اگر کسی بخواهد مانند برخی از زنان فاسد در غرب برهنه شود، آیا باید بتواند؟ یا محدودیتی دارند؟ چه کسی این حد را تعیین می کند؟ آیا فرد محدودیت پوشش خود را تعیین می کند؟ مثلاً آیا زن و مرد می توانند بدون پوشش در انظار عمومی ظاهر شوند و در صورت وجود محدودیت، چه کسی باید با هنجارشکنی ها برخورد کند؟ معمولاً کسانی که می گویند حجاب اجباری نیست پاسخی برای این سؤالات ندارند زیرا ورود به این مرحله از پاسخگویی برایشان سودی ندارد.


آخرین اتفاقات شکست بزرگی برای دشمنان بود

قدیری ابیانه گفت: اقداماتی که در حوادث اخیر آزادی خواهان انجام داده اند، کشتار و آتش زدن نیروی انتظامی و بسیج، سوزاندن قرآن و مساجد، بانک ها و مشاغل مردم و بیرون کشیدن چادر از سر زن محجبه و ایجاد حجاب بوده است. ناامنی. این ماهیت حرکت آنها را نشان می دهد که مقاومت افراد بیشتری را برمی انگیزد و شکست بزرگی برای دشمنان است.

وی با بیان اینکه هدف دشمن تضعیف نیروی انتظامی است اما نیروی انتظامی در این مسیر تقویت شده و برای مردم گران شده است، گفت: در این میان با مشکلی مواجه هستیم و آن این است که مسئولان در سطوح مختلف به طور مداوم با دستگیرشدگان ابراز همدردی می کنند، چرا ما باید بی خیال تخریب اموال عمومی باشیم؟ چرا برخی به دنبال آزادی دستگیرشدگان هستند؟ آشوبگران باید تمام آسیب ها را جبران کنند تا درس عبرت بگیرند. چرا اموال کسانی که مردم را تحریک کردند مصادره نمی شود؟ چرا دارایی های کسانی که دشمن را تشویق به اعمال تحریم های بیشتر علیه ایران کردند مصادره نمی شود؟ خسارات وارده به اموال عمومی و خصوصی را باید از جیب اغتشاشگران پوشاند.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه ایران با این تحرکات نه تنها تضعیف نشد، بلکه تقویت شد، گفت: آنچه در حوادث اخیر رخ داد، ناکامی نهایی دشمنان خارجی و عوامل داخلی آنها در دستیابی به اهداف دشمن و تعداد قابل توجهی از عناصر مرتبط با جاسوسی خارجی بود. خدمات دستگیر شدند و باید به شدت مجازات شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید