ضربه یحیی گل محمدی به کنداکتور آخر; طوفان انضباطی در پرسپولیس

ضربه یحیی گل محمدی به کنداکتور آخر;  طوفان انضباطی در پرسپولیس

پرسپولیس امروز در آخرین دیدار از هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت 20 در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم شهرهدی است. سرخپوشان با انگیزه بازپس گیری رده دوم جدول و تلاش برای پایان لیگ بیست و یکم با نایب قهرمانی، نه مقابل پرسپولیس، نه برای کسب 3 امتیاز وارد زمین می شوند.

والیبال جنجالی روی 3 پرسپولیس با بیرانوند!

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پس از انجام آخرین تمرین تیمش قبل از رویارویی با پدیده، در شرایطی تیمش را انتخاب کرد که نام سه بازیکن اصلی خود را از دست داد. گل محمدی با کشیدن خط قرمز روی نام سیدجلال حسینی، امید عالیشاه و فرشاد فرج به بی انضباطی آنها واکنش نشان داد. تصمیم سرمربی پرسپولیس حکایت از آن دارد که دیروز سه قرمزپوش بدون اطلاع او تمرین ویژه ای انجام دادند و با علیرضا بیرانوند در مجموعه ورزشی سیدجلال حسینی به مصاف والیبال رفتند!

واکنش سید جلال به تصمیم گل محمدی

سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس دقایقی پس از اینکه نامش در لیست سرخپوشان برای دیدار با پدیده قرار ندارد به این اتفاق واکنش نشان داد و گفت: اگر فردی بگوید درگیری یا برخورد انضباطی صورت گرفته، کذب محض است. . “کسانی که مرا می شناسند می دانند که هرگز این کار را نخواهم کرد.”

حسینی با اشاره به سخنان خود در پایان فصل گفت: فعلاً نمی خواهم وارد جزئیات شوم. در پایان فصل صحبت می کنم اما می خواستم بگویم که هیچ وقت تحت هیچ شرایطی بی نظمی را نپذیرفتم و خودم هم با بی انضباطی مشکل جدی دارم. بنابراین من در مورد درگیری یا هر چیزی که آنها در مورد آن می گویند صحبت نمی کنم.

6 غیبت بزرگ پرسپولیس در آخرین بازی خانگی فصل

سیدجلال حسینی، امید عالیشاه و فرشاد فرج با تصمیم یحیی گل محمدی دیدار فردای پرسپولیس و پدیده را از دست دادند و سرخپوشان به جز این سه بازیکن کلیدی و باتجربه، وحید امیری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند.

حامد پاکدل و سعید حقایی در بازی فردا به دلیل ضربات پنالتی و دریافت کارت قرمز در دیدار مقابل تراکتورسازی دیگر غایبان پرسپولیس هستند تا پرسپولیسی ها در غیاب 6 بازیکن اصلی این تیم مقابل پدیده گرانشین با تغییرات زیادی روبرو شوند. .

منبع: Football 360

دیدگاهتان را بنویسید