طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به نفع نظام اداری و کارگری کشور است


ساعت: 11:22
تاریخ انتشار: 06/01/1401
کد خبر: 1891956

گدرزی با بیان اینکه طرح ساماندهی به کارگیری کارکنان دولت قطعاً به نفع نظام اداری و کارگری کشور است، گفت: تبصره های این طرح در حال بررسی دقیق است و کمیسیون اجتماعی و مجلس یازدهم تمام تلاش خود را می کنند تا تکمیل شود. این طرح

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عباس گودرزی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت، اظهار داشت: این طرح شامل یک ماده و چند تبصره است که تنها ماده این طرح تصویب و تبصره ها مورد بررسی قرار می گیرد، تنها مقاله ای که به آینده می نگرد و نحوه بکارگیری نیروها پس از تصویب این طرح است اما تبصره ها به سازماندهی نیروهای موجود اشاره دارد.

وی افزود: در صورت تصویب و نهایی شدن این طرح، چیزی تحت عنوان قدرت شرکتی در نهادها نخواهیم داشت و سازماندهی به گونه ای می شود که واسطه ها در این بخش حذف شوند.

نماینده مردم بروجرد در شورای اسلامی تصریح کرد: با اجرای این طرح جذب قانونمند و عادلانه می شود و شرکت های واسطه در جذب نیرو نیز حذف می شود و همچنین این طرح قطعا به نفع نظام اداری و کارگری خواهد بود. در کنار.

گودرزی تصریح کرد: تبصره های این طرح در حال بررسی دقیق است و کمیسیون اجتماعی و مجلس یازدهم تمام تلاش خود را برای تکمیل این طرح می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید