طرح شهید بهنام محمدی در 206 مدرسه لرستان اجرا می شود


ساعت: 09:12
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913630

مسعودی زاده گفت: طرح شهید بهنام محمدی در 206 مدرسه استان لرستان در حال اجراست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسعود مسعودی زاده در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: برکات حضور مربیان در مدارس و اثربخشی طرح های تربیتی شهیدان بهنام محمدی، عزیزالهی و شهید فهمیده بر جامعه آموزشی به ویژه با توجه به تحولات اخیر، حضور مربیان طرح های تربیتی در مدارس از اهمیت و ضرورت کار فرهنگی تبلیغ و تجلی جهاد در مدارس است.

وی افزود: در راستای اجرای طرح شهید بهنام محمدی، همایش توجیهی مدیران 206 مدرسه برگزار می شود و معاونان آموزشی مدارس شبکه های اصلی مربیان طرح های آموزشی بهنام خواهند بود. محمدی در مدارس برای تعامل، همفکری، هماهنگی و انسجام کار و پرهیز از پراکندگی و سردرگمی به منظور ارتباط پربارتر و موثرتر، با برنامه ریزی و مشارکت متقابل به همراه معاونین پذیرش به فعالیت خود ادامه دهند.

مسئول بسیج دانش آموزی لرستان تصریح کرد: پیگیری در دستور کار قرار دارد تا زنگی در مدارس برای فعالیت مربیان طرح شهید فهمیده و عزیزالهی در نظر گرفته شود.

مسعودی زاده بیان کرد: همچنین بر اساس حکم وزیر آموزش و پرورش، مدیر کل آموزش و پرورش استان به عنوان مسئول ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان لرستان منصوب شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید