طرح میان مدت آبرسانی غدیر پیشرفت بسیار خوبی دارد


ساعت: 14:29
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1855993

محمد جوانبخت گفت: تابستان امسال با استفاده از طرح میان مدت گدیر وضعیت کمی و کیفی آب در شهر اهواز، شهرهای پایین دست استان و روستاهای حاشیه کرکه بهبود می یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، محمد جوانبخت معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفای و فاضلاب امروز ۲۴ خردادماه در حاشیه بازدید از پروژه آبرسانی غدیر در کرخه خوزستان گفت: مردم خوزستان در روزهای اخیر شروع به کار کرده اند. ماه ها.

وی با بیان اینکه بحث پروژه آبرسانی غدیر خوزستان سال هاست مطرح بوده است، افزود: متاسفانه در بحث آب شرب خوزستان مشکلاتی وجود دارد که با رویکرد جدیدی در دولت سیزدهم به نام تامین آب غدیر در حال رسیدگی است. پروژه ها’.

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا گفت: طرح میان مدت آبرسانی غدیر در ماه های اخیر راه اندازی شده و خوشبختانه پیشرفت بسیار خوبی داشته است. در حال حاضر اقدامات خوبی در ایستگاه پمپاژ w2 از کانال دس و لوله های آب از حوضه w2 به اهواز انجام شده است. در ایستگاه ام الدبس نیز اقدامات خوبی انجام شده و کار در مراحل پایانی است.

جوانباخت گفت: تابستان امسال با استفاده از طرح میان مدت غدیر وضعیت کمی و کیفی آب در شهر اهواز، شهرهای پایین دست استان و روستاهای حاشیه کرکه بهبود می یابد و همه این بخش ها به هم متصل می شوند. به خط گدیر

وی ادامه داد: با بهره برداری از خط غدیر شاهد شرایط کمی و کیفی خوبی در آب شهرهای مورد نظر خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید