طوفان گرد و خاک در نیمه غربی و جنوبی استان تهران

طوفان گرد و خاک در نیمه غربی و جنوبی استان تهران

روز جدید بر اساس پیش بینی ها و نقشه های هواشناسی هوای استان تهران به طور واضح همراه با وزش باد و گاهی شدید، طوفان گرد و خاک و طوفان گرد و خاک در نیمه غربی و جنوبی پیش بینی می شود.

بر اساس پیش‌بینی‌ها و نقشه‌های هواشناسی، هوای تهران امروز و فردا (۹ و ۲۰ تیرماه) صاف، گاهی کمی ابری در ارتفاعات و در بیشتر ساعات همراه با وزش باد و گاهی وزش باد نسبتا شدید همراه با رگبار گرد و غبار موقت در مناطق احتمالی پیش‌بینی می‌شود.

روزهای شنبه و یکشنبه (11 و 12 تیرماه) وزش باد شدید تا بسیار شدید با احتمال رگبار گرد و خاک در مناطق آسیب پذیر به ویژه در بعدازظهر و عصر در نیمه غربی و جنوبی استان تا روز شنبه پیش بینی می شود دمای هوا تا 6 درجه افزایش یابد. انتظار می رود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای 45 درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (19 تیرماه) صاف و وزش باد و گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک با حداقل دمای 28 و حداکثر دمای 39 درجه سانتیگراد و روز شنبه (20 تیرماه) صاف همراه با وزش باد و گاهی شدید است. وزش باد از بعدازظهر با حداقل دمای 23 و حداکثر دمای 40 درجه سانتیگراد پیش بینی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید