عالی بودیم افسوس که 3 امتیاز را نگرفتیم

ساعت: 20:25
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798957

مربیان نساجی و فولاد در نشست خبری پس از دیدار هفته چهاردهم که به نفع نساجی به پایان رسید صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری پس از پیروزی مقابل ذوب آهن گفت: این پیروزی را به همه هواداران در امام رضا (ع) و مشهد مقدس تقدیم می کنم و از بازیکنانم به خاطر زیر بار رفتن تشکر می کنم. این سنگین بازی های امروز با شجاعت و مبارزه انجام شد تبریک به تاتار بابت تیم خوب این 3 امتیاز برای ما مهم بود و در این راه به ما کمک می کند.با تشکر از کادر فنی خراسان رضوی که به ما اجازه بازی دادند اما می خواهم هر چه زودتر به استادیوم خود برگردم.

سرمربی نساجی ادامه داد: مسابقه بسیار تاکتیکی و فشرده بود. شروع یک بازی بچه های ما درست شروع نکردند. ذوب آهن در ابتدای بازی بهتر از ما بود، باید تاکتیک را عوض می کردیم. از دقیقه 30 به بعد بازی مساوی شد. در نیمه اول هر دو تیم موقعیت پراکنده ای داشتند که راهی گل نشد. در نیمه دوم شروع خوبی داشتیم و در تمریناتمان گل زدیم. موقعیتی را که حریف داشت دوباره به دست آوردیم، آنها بازی خودکشی کردند و خوشحالم که طوری رفتار کردیم که ذوب آهن را به آرزوی خودمان رساندیم. آنها به فوتبال مستقیم روی آوردند، اما ما ابزار دفاع را داشتیم. به فرزندانم بابت زحماتشان تبریک می گویم، من کمترین سهم را داشتم و خود را برای یک بازی سخت دیگر با تراکتور آماده می کنیم.

الهامی در پاسخ به این سوال که با تغییر فشار تیم ذوب آهن را گرفتید، تصریح کرد: همانطور که گفتم باب میل ذوب آهن برای ما بازی کرد و در نیمه دوم بعد از گلزنی می دانستیم چه می خواهیم. آنهایی که بازی کردند و آنهایی که تعویض شدند خیلی خوب کار کردند. دست تک تک رسانه هایی که به مشهد آمدند را می بوسم، اصحاب رسانه در سرما و گرما با ما هستند و آنها هم در این پیروزی سهیم بودند. اگر باختیم، همه نقش داشتند.

الهامی درباره داوری هم خاطرنشان کرد: از تیم داوری هم تشکر می کنم. آنها اولین کسانی بودند که ما را قضاوت کردند. به جز یک صحنه که آفساید نبود و آفساید رفتند، خوب قضاوت کردند. برایشان آرزوی موفقیت در آینده دارم.

سرمربی نساجی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه نیمه دوم را از تارتاروس گرفته اید، گفت: مهدی دوست عزیز من است و همدیگر را می شناسیم. پارسا بردند و این طبیعت فوتبال است. من می خواهم تاتار در تمام بازی های خود برنده شود. ما مثل برادر هستیم و اگر بگویم 30 سال است که با هم هستیم اغراق نکرده ام. من می دانم تارتاروس چقدر قدرتمند است، او را می شناسم. تیم او عالی بازی کرد و این باخت چیزی از ارزش های مهدی کم نمی کند.

الهامی درباره صحبت های تارتار که به گفته او بیشتر از نساجی بود، گفت: تارتار نظر او را گرفت و تیمش خوب بازی کرد. ما به آنچه می خواستیم رسیدیم و ذوب آهن بازی ما را انجام داد. با وجود فشاری که داشتند، حتی فرصت گلزنی هم نداشتند. می دانستیم چه می خواهیم و هر دو تیم در جدول بعدی قرار گرفتند. هر دو تیم اینجا (مشهد) عجیب بودند و زمین خوب ورزشگاه اجازه فوتبال خوب را می داد و هر دو تیم خوب بازی می کردند. با تشکر مجدد از پرسنل مشهد و این زمین جزو 2-3 زمین خوب ایران است. ما در زمین بد بازی کردیم، اینجا بازی می کنیم، گیج شدیم!

وی در پاسخ به این سوال که چرا نساج بعد از گل نمی خواهد گل بزند، گفت: مسابقات آنقدر نزدیک است که می توانیم یکی دو تیم را پیدا کنیم که بیش از یک گل بزنند. مخصوصا تیم هایی مثل ما و ذوب که مربیان همدیگر را می شناسند و در جدول به هم نزدیک هستند. برای من 3 امتیاز مهمتر و شیرین تر از عسل بود.

* تاتار: عالی بودیم، افسوس که 3 امتیاز را نگرفتیم

مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پس از دیدار مقابل نساجی گفت: یک روز بعد از پیروزی گفتم به این بازیکنان افتخار می کنم، امروز با باخت هم همین را می گویم. راستش بچه های ما عالی بازی کردند و از هر نظر بهتر از نساجی بودیم. در نیمه اول و دوم در ایجاد موقعیت و مالکیت توپ خوب عمل کردیم. نساجی نتوانست بازی همیشگی خود را انجام دهد اما پس از گل به خوبی دفاع کرد. مدافعان روز خوبی را با دروازه بانان خود سپری کردند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: به تیم نساجی تبریک می گویم و برای بازی هفته آینده آماده می شویم. بازی ها پر استرس است و خدا را شکر در این بازی آسیبی ندیدیم. خاک مشهد کمی نامساعد بود، چمن بلند و سست بود. بازیکنان البته از کنار مشکل داشتند چون بازی برگزار نشد و چمن کیفیت خود را از دست داد. امیدوارم هفته آینده شرایط بهتر شود و به مسابقات برگردیم.

وی با توجه به اینکه هجمه های شما مدنظر دنیاست، گفت: در حمله جهانی به کریسمس خدابندهلو و خالقی فر نقش آفرینی می کنند. میلاد از نظر فنی خوب است چون می تواند بیشتر دیده شود اما در کل تیم ما روز خوبی داشت اما افسوس که نتوانستیم 3 امتیاز را بگیریم. ما مستحق باخت نبودیم اما آمار از هر نظر برای ما بود.

تارتار درباره داوری بازی امروز افزود: اگر روی صحنه گل اشتباه نکردند که به نظرم اشتباه نکردند، داوری خوب بود و به آنها خسته نباشید می گویم. قضاوت بسیار خوبی است و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید