عشایر با دست خالی در مقابل دشمن می ایستند/ رسانه های ملحد اجازه نمی دهند شیپورهای زهرآگین و عشق به ایران به دنیا برسد.


ساعت: 20:56
تاریخ انتشار: 1401/03/30
کد خبر: 1877395

علیرضا تنگسیری گفت: امید امروز دنیا به ایران اسلامی است و رسانه ها اجازه نمی دهند ملحدان و پیچک های سمی عشق ایران را به گوش جهانیان برسانند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امشب در مراسم تجلیل از شهدای مدافع حرم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 57 شهید دلاور جامعه عشایری در راه دفاع از حرم و 11000 شهید ایثارگر و ایثارگر در این مراسم تجلیل کرد. در دفاع مقدس گفت: یاد و خاطره شهدای فراگیر عشایری چهارمحال و بختیاری باشیم.

وی افزود: بیش از 90 درصد وصیت نامه شهدا فقط ولایت وکیل و یاری اسلام نیست و هر چه در مسیر ولایت قدم می گذاریم هیچ کشوری جرات نزدیک شدن به ایران اسلامی را ندارد و در این مسیر تنها 10 درصد از شهدای مدافع حرم هستند.

تنگسیری افزود: اقوام عرب، بختیاری، ترک و لر با دست خالی اما دلیر در مقابل سربازان دشمن ایستادند.

وی گفت: امید امروز دنیا به ایران اسلامی است و رسانه های الحادی و بوق های زهرآگین نمی گذارند عشق به ایران به گوش جهانیان برسد.

تنگسیری با اشاره به اینکه شهدای ایران حماسه ای آفریدند که همچنان از آن لذت می بریم، گفت: ملت ایران شجاع است که بیش از 300 هزار شهید تقدیم ایران و انقلاب کرده است.

وی با بیان اینکه کرامت شهدا باعث ترس و وحشت در دل دشمنان شد، خاطرنشان کرد: کشورهای دنیا از جمله یونانی ها باید بدانند که به ایران و ایرانیان بی احترامی کرده اند و به جای کشتی ایرانی که از ما گرفتند، ما را از ما گرفتند. آنها را مصادره کرد. .

تنگسیری با تاکید بر اینکه به جاسوسی از رسانه های الحادی توجهی نشود گفت: مردم غیور استان چهارمحال و بختیاری باید به فرهنگ خود افتخار کنند که دشمن از لباس شما می ترسد.

وی ادامه داد: من به عنوان یک سرباز اعلام می کنم که اگر با هم باشیم و راه اسلام و فراتر از ولایت فقیه را طی کنیم، قطعا کمر استکبار را خواهیم شکست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید