علت قطعی برق در قم؛ طوفان، سیل و دمای 47 درجه


ساعت: 11:06
تاریخ ارسال: 05/12/1401
کد خبر: 1887555

معاون بهره برداری و اعزام شرکت توزیع نیروی برق قم بیان کرد؛

معاون بهره برداری و اعزام شرکت توزیع نیروی برق قم در پاسخ به گلایه شهروندان مبنی بر قطعی برق در قم گفت: علت قطعی برق در استان طوفان، سیل و دمای 47 درجه است که فراتر از آن است. کنترل مجاز استان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محمد ارجمند زاده در گفتگو با خبرنگا قم فردا با اشاره به شرایط بحرانی روزهای 14 و 15 مرداد ماه که منجر به قطعی برق در برخی نقاط استان شد، اظهار کرد: این شرایط ناشی از شدت طوفان، گرد و غبار و باران بوده است. که یک ردیف از تیرها را شکست.به دنبال آن جریان و اتصال خطوط.

وی با بیان اینکه در تاریخ مذکور دمای 47 درجه و سیل در استان داشتیم، خاطرنشان کرد: قطعی برق در این شرایط بحرانی خارج از کنترل بوده که مشکلاتی را ایجاد کرده است.

معاون بهره برداری و اعزام نیروی برق استان قم با اشاره به قطعی برق در روستاهای سیل زده استان یادآور شد: 35 تیر و 2 ترانس برق در این شرایط از خدمت خارج شدند اما به محض فروکش طوفان با مانور انجام شده طوفان فروکش کرد. ، شبکه روشن شد

وی همچنین به قطع برق در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته قبل در برخی نقاط شهر قم اشاره کرد و گفت: دمای 47 درجه و افزایش گرد و غبار در هوا باعث افزایش شدید مصرف شد به طوری که پیک مصرف در طول مدت قطع شد. تاریخ تحویل برق برای Kum.

ارجمندزاده تصریح کرد: این شرایط به برخی از تاسیسات برق رسانی از جمله تابلوهای مذکور آسیب وارد کرد و شاهد قطعی برق در برخی نقاط شهر بودیم که برخی از آنها خارج از کنترل استان بود.

وی تاکید کرد: اما با اقدامات فنی و تلاش شبانه روزی همکاران اداره تصادفات و مانورهای انجام شده سعی شد مشکلات ناشی از این حوادث را به حداقل برسانیم.

معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق قم در عین حال ضمن عذرخواهی از قطعی برق در روزهای گذشته از مردم خواست با صرفه جویی در مصرف به پایداری برق شبکه کمک کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید