علییسم به مسابقات قزاقستان نمی رسد + عکس


ساعت: 13:02
تاریخ انتشار: 1401/03/02
کد خبر: 1840864

اجرای مراسم افتتاحیه تصاویر تهتی، بنا و یزدانی

مراسم رونمایی از قهرمانان جهان گلمرضا تهتی، محمد بنا و حسن یزدانی به عنوان برترین های 100 سال اخیر ورزش ایران در کسب مدال، مربیگری و کشتی ماندگار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ مراسم رونمایی از قهرمانان جهان گلمرضا تهتی، محمد بنا و حسن یزدانی از برترین های 100 سال اخیر ورزش ایران در کسب مدال، مربیگری و کشتی از ساعت 12 ظهر امروز دوشنبه 1 خرداد در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده با حضور مسئولان فدراسیون، مربیان و اعضای تیم های ملی کشتی فرنگی.

مراسم رونمایی از تصویر جهان پهلوان تهتی با حضور محمد بنا، حمید سوریان، پیمان درستکار، حسن یزدانی و محمدرضا گرایی برگزار شد و سپس از تصویر بنا و یزدانی رونمایی شد که اعضای تیم ملی در این مراسم حضور داشتند. عکس برای یادگاری


* سواری: جایزه ای که در دست مردم است ارزش بیشتری دارد

حسن یزدانی قهرمان جهان و المپیک در این مراسم گفت: فدراسیون کشتی با افشای این تصاویر در خانه کشتی کار خوبی انجام داد و امیدواریم این تصویر برای دیگران نیز ادامه داشته باشد. خانه ها و استان ها را نصب کنید.

وی افزود: مردم لطف دارند و ممنون، این صحنه را مردم انتخاب کردند و مردم انتخاب کردند. جایزه مردم از جایزه مسابقه ارزشمندتر است.

یزدانی درباره شرایط فعلی گفت: برای مسابقات قزاقستان تمرین می کنیم تا با آمادگی نسبی به مسابقات برویم و نتایج خوبی کسب کنیم. پیک برای جام جهانی آماده می شود.


* سوریان: علیت به قزاقستان نمی رسد

حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی در این مراسم گفت: قطعا این اقوام انتخاب شده اند و شایسته ترین و منتخبان هستند. پهلوان تهتی به دلیل مدال ها و منش خود که الگوی ورزش کشور بود به عنوان ورزشکار قرن معرفی شد. از این رو در عرصه مربیگری 17 سال است که خود را ثابت کرده و نتایج قابل قبولی کسب کرده است که مبارزه در این زمینه نتایج قابل توجهی نسبت به گذشته دارد. ما در هر 10 وزن مدال طلای المپیک یا جهان گرفته ایم و مطمئنا المپیک پاریس با وجود ساختمان نتایج بهتری خواهد داشت. یزدانی نیز با اشک و شادی ما صحنه ای ماندگار خلق کرد که متفاوت از همیشه بود. ما مفتخر بودیم که ویرانگر جادو را از نزدیک دیدیم و رای مردمی نشان دهنده حساسیت و خاص بودن تصویر است.

وی افزود: تاثیرات منفی شرایط اقتصادی بر ورزش نیز از این قاعده مستثنی نیست، اما باید بگویم که با حضور دبیر در فدراسیون و فعالیت های روزمره وی اتفاقات خوبی را شاهد بوده ایم که نتایج خوبی به دنبال خواهد داشت و به نظر من فضای مناسب برای مبارزه.”

سوریان با اشاره به جایگاه والای پهلوان تختی در دنیا گفت: خیلی از عزیزان دوست داشتند من رای بدهم اما من گفتم به تهتی رای بدهید. او بیش از یک قهرمان و رقیب بود و یک قدم جلوتر از دیگر مدال آوران بود که خوشحالی ما را دو چندان کرد.

نایب رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به شرایط چرخه انتخابی گفت: روندی که در چرخه آزاد و آزاد انجام شد متفاوت است اما شایسته ترین ها انتخاب می شوند. ما مراحل را پشت سر می گذاریم و هیچکس بدون انتخاب به جام جهانی اعزام نمی شود. راه حل با کارکنان خواهد بود، برخی با مسابقات خارج از کشور و برخی دیگر با انتخاب محلی.

وی در خصوص وضعیت مصدومان مسابقات قزاقستان گفت: ورزش قهرمانی جهان با مصدومیت مشکل دارد و کادرفنی در تلاش برای بازگرداندن مصدومان است.البته رابطه سببی به مسابقات قزاقستان نمی رسد. ، مسابقات


0778f9a1 a577 4061 b9fd 39185d960be8 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید