عمق فاجعه سیل را نباید با کمبود قربانیان پنهان کرد


ساعت: 12:45
تاریخ ارسال: 05/12/1401
کد خبر: 1887615

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست مشترک با رئیس کمیته امداد کشور به مشکلات ناشی از سیل پرداخت و گفت: عمق خسارات در نبود فوتی کتمان نشود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ; نشست مشترک استاندار کهگیلویه و بویار احمد با رئیس کمیته امداد کشور بختیاری صبح چهارشنبه 21 مردادماه به منظور بررسی میزان خسارت سیل در محل سالن اجتماعات فرمانداری کهگیلویه برگزار شد. و بویار احمد.

بختیاری در ابتدای این دیدار با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) اظهار داشت: در شرایط بحرانی، رهبری، انگیزه و توانمندی ها مشخص می شود و در این راستا گزارش های سیل ارائه می شود. باید خلاصه و گزارش شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: کهگیلویه و بویراحمد بر اثر سیل متحمل خسارت شدند اما با مدیریت استاندار و مجمع نمایندگان استان تلفات جانی مشاهده نشد.

وی با بیان اینکه تیم ارزیاب باید منازل مددجویان آسیب دیده در سیل را بررسی و خسارت را گزارش کنند، گفت: وام کرز الحسنه کمیته مساعدت ازدواج یکی از اولویت های کاری است و ما در این زمینه به کار خود ادامه می دهیم. جهت’.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم با تسهیلات اشتغالزایی برای 8100 نفر زمینه اشتغال فراهم شود.

این مسئول به تصمیم آیت الله رئیسی برای حمایت از پناهجویان اشاره کرد و تاکید کرد: 50 درصد اشتغالزایی در حوزه کمیته امداد معطوف به پناهجویان است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: مشکلات استان ما باید در نهاد ریاست جمهوری منعکس شود که در این زمینه تلاش زیادی شده تا حتی یک فوتی نداشته باشیم.

احمدزاده در این دیدار به مشکلات عشایر، کشاورزان و مناطق جاده ای استان اشاره کرد و گفت: برای جلوگیری از سیل زدگان هشدارهای مختلف رسانه ای و پیامکی داده شد اما عمق خسارت در غیاب حادثه دیدگان نباید پنهان بماند.

استاندار به ارزیابی خسارت اشاره کرد و گفت: با جمع بندی خسارت ها و ارزیابی ها میزان آن اعلام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید