عملکرد رقبای جوان تیم ملی پاراکوندو شگفت انگیز بود


ساعت: 22:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۳
کد خبر: 1917931

سرمربی تیم ملی پاراکوندوی بانوان گفت: کسب یک مدال طلا و یک مدال برنز در مرحله نهایی مسابقات جایزه بزرگ پارا ریاض توسط دو نفر از ملی پوشان اتفاق بسیار خوبی بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عاطفه کشاورتز سرمربی تیم ملی پاراکواندو بانوان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در خصوص مدال طلای مریم عبدالله پور و مدال برنز رزا ابراهیمی در ماده فوق گفت: بازیکنان تیم ملی در مسابقات پاراکواندو قهرمانی آسیا در هوشی مین موفق به کسب مدال شد و این بار در رویداد مهمی مانند پارا گرندپری عالی ظاهر شد. مریم عبدالله پور در گرندپری صوفیه موفق به کسب مدال نشد اما در ریاض آنقدر آمادگی و شرایط خوبی را از خود نشان داد که توانست رقیب خود از ازبکستان را که در مسابقات قهرمانی آسیا مقابل او به برتری دست یافت، شکست دهد.

کشاورتز همچنین گفت: ابدالاپور بازیکن جوان و فنی است که با حمایت فدراسیون تکواندو، کمیته ملی پارالمپیک و مسئولان ورزشی می تواند در کنار سایرین به بازی های پارالمپیک پاریس راه یابد.

سرمربی تیم ملی پاراکوندوی بانوان در ادامه درباره عملکرد رزا ابراهیمی گفت: ابراهیمی رقیب جوانی است که برای اولین بار در این مسابقات شرکت می کند. او نیز مانند عبدالله پور در آسیا عنوان قهرمانی را به دست آورد و در آن رقابت ها به مصاف حریفان صاحب نامی نیز رفت. ابراهیمی در این رویداد بازی را به بازیکن شماره یک جهان واگذار کرد وگرنه در تمام مسابقات خود رقابت بسیار خوبی داشت و از عملکرد او راضی هستیم.

کشاورز با اشاره به باخت نزدیک رایحه شهاب مقابل حریف ترکیه ای خود در رقابت های گرندپری ریاض گفت: شهاب حدود 2 دور از رقابت ها دور ماند و کمتر از سایر بازیکنان در مسابقات حاضر شد. او در 10 ثانیه آخر مقابل حریف خوبش اخطار شد و با یک ضربه بازی را واگذار کرد وگرنه تا ثانیه های پایانی پیش می رفت. شهاب از نظر فنی پیشرفت کرده و مطمئناً در رویدادهای آینده آن را جبران خواهد کرد.

وی درباره مسابقات جهانی پاراکوندو در فروردین 1402 گفت: این مسابقات برای هر ورزشکاری مهم است زیرا راه بازی های پارالمپیک هموار می شود. ما هم برای این رویداد برنامه داریم و می خواهیم از بازیکنانی که شرایط صلاحیت را دارند برای حضور در مسابقات انتخابی دعوت کنیم. برترین ها سپس در اردوی تیم ملی برای اعزام به این مسابقات شرکت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید