عملیات بیت المقدس نماد ایثار ملت ایران است/ ساختن ایران مقتدر راهی جز تفکر بسیجی و روحیه جهادی نیست.

وی افزود: همه می دانستند که این عملیات نیز مانند عملیات های ثامن العلماء، طریق القدس، فتح المبین به پیروزی می انجامد.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه جنگ نابرابر و سقوط هورامشاه دل مردم و رزمندگان کشور را به درد آورده است، گفت: هرمشهر این کار را کرد.

وی افزود: در مرحله اول تعدادی از تیپ های سپاه موفق شدند از رودخانه کارون عبور کرده و با فداکاری مواضع خود را در پشت جاده اهواز-هورمشهر مستقر کنند و یک هفته تمام ارتش متجاوز عراق برای بازپس گیری آن مواضع تلاش کردند. “

سردار سلیمانی گفت: در همین حین گردان سلمان تیپ پیامبر اعظم(ص) با ایستادگی و آماده سازی برای مرحله دوم عملیات، متجاوز دشمن را از رسیدن به اهدافش باز داشت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در همان منطقه ای که الان هستیم، خطوط پدافندی نیروهای عراقی وجود داشت و این نیروها از اول اردیبهشت با رزمندگان ما می جنگند.

سردار سلیمانی گفت: نیروهای دشمن از 20 روز قبل از عملیات بیت المقدس می دانستند که حمله رزمندگان اسلام برای آزادسازی هرمشهر قریب الوقوع است.

وی گفت: دانش آموزان در آزادسازی هرمشهر نقش بسزایی داشتند.

سردار سلیمانی گفت: عملیات بیت المقدس شهدایی را به عنوان شهید باکری و شهید حرازی نظام اسلامی تقدیم کرد.

وی افزود: روحیه شهادت طلبی چنان شرایطی را در روحیه رزمندگان ما ایجاد کرده بود که تا پای جان در برابر آزادسازی خرمشهر ایستادگی کردند.

سردار سلیمانی یادآور شد: عملیات بیت المقدس نماد ایثار ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس است و امروز بر اساس آرمان های حراست مقدس هرمشهر باید محرومیت آفرینی کنیم، هرمشهر عدالت خواهی، هرمشهر مقاومت. اقتصاد و خور مردم سالاری اسلامی در کشور «با تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت.

وی گفت: ساختن ایران مقتدر چیزی جز تفکر بسیجی، روحیه جهادی، وحدت و همدلی نخواهد بود و امروز جوانان باید پرچمدار حرکت روشنگرانه شهدای نظام و انقلاب باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید