عکس عروسی عجیب این دختر زیبا با وحشتناک ترین داماد جهان

زنی قصد دارد تابستان آینده در مراسمی منحصر به فرد با هولوگرام هوش مصنوعی به نام AILex ازدواج کند. این هوش مصنوعی بر اساس داده ها و ویژگی های روابط قبلی این زن آموزش داده شده است.

یک هنرمند اسپانیایی-هلندی به نام آلیشیا فرامیس تابستان آینده با هولوگرام هوش مصنوعی ازدواج خواهد کرد. این ازدواج دوران جدیدی را در روابط انسان و ربات رقم خواهد زد. مراسم ازدواج غیرمعمول این دو نفر در موزه انبار Boijmans Van Beuningen در روتردام هلند برگزار می شود.

به گفته دیجیاتو، عروسی آلیشیا فرامیس با AILex یک آیین منحصربه‌فرد اتحاد انسان و آواتار خواهد داشت و از مهمانان با یک وعده غذایی مولکولی پذیرایی می‌شود که هم برای انسان‌ها و هم برای انسان‌ها خوشایند است. فرامیس در حال حاضر لباس عروس و همچنین لباس مهمان را خودش طراحی می کند. فرامیس می گوید عروسی نشان دهنده نسل جدیدی از عشق است که در آن افراد با هولوگرام ها، آواتارها و روبات ها وارد رابطه می شوند.

عکس عروسی عجیب این دختر زیبا با وحشتناک ترین داماد جهان

مراسم ازدواج این دو بیشتر یک اجرای هنری است و سوالات زیادی را در اذهان مردم در اینترنت ایجاد کرده است. فارمیس همچنین عکس هایی از آشپزی و غذا خوردن خود با AILex منتشر می کند. او همچنین با مانکنی به نام پیر رابطه غیرعادی داشت. اکنون او ادعا می کند که اولین زنی است که با هولوگرام ازدواج کرده است.

تاکنون ازدواج های نامتعارف مختلفی در دنیا رخ داده است و دور از ذهن نبود که با پیشرفت هوش مصنوعی، عده ای به فکر ازدواج با او بیفتند. به خصوص با توسعه مدل های زبانی بزرگ و همگرایی ویژگی های انسان و هوش مصنوعی، ارتباط عمیقی بین انسان و این فناوری شکل می گیرد. در سال 2018، یک مرد ژاپنی اعلام کرد که با یک خواننده واقعیت مجازی ازدواج کرده است. هیچ یک از اعضای خانواده او در مراسم عروسی شرکت نکردند.