عکس مهدی طارمی روی جلد روزنامه ابولا

عکس مهدی طارمی روی جلد روزنامه ابولا

مهمترین دیدار این هفته لیگ پرتغال امشب در ورزشگاه خوزه آلوالاده بین تیم های پورتو و اسپورتینگ برگزار می شود. روزنامه ابولا پرتغال که در شهر لیسبون منتشر می شود، عکس بزرگی از مهدی طارمی در کنار پائولینیو، مهاجم اسپورتینگ منتشر کرده و تیتر “در سوپرکلاسیکو فقط پیروزی مهم است؛ تعیین کننده!” برای شماره امروز انتخاب کرد.

ابولا در گزارشی مفصل به دیدار حساس امشب پرداخت و از غیبت های متعدد در ترکیب پورتو خبر داد. این روزنامه گفته است که دو تیم در 2 سال و نیم گذشته 10 بار مقابل هم بازی کرده اند و شناخت خوبی از یکدیگر دارند. با این حال، نبود چهره های تاثیرگذار در خط فوروارد باعث نگرانی هواداران دراگون ها شده است.

ابولا درباره طارمی نیز نوشت: بدیهی است که پورتو نقاط ضعف زیادی ندارد. این تیم اتاویو را به دلیل مصدومیت از دست داد اما حضور په په در خط حمله توانست تیم را در این منطقه از زمین بسیار قدرتمند نگه دارد. در بازی های اخیر و با وجود گلزنی مقابل ویسلا، تردیدهایی در مورد طارمی وجود دارد.

این مهاجم ایرانی غمگین و بی تفاوت به نظر می رسد و اگر این دو جنبه را در آلوالده حفظ کند به نقطه ضعف پورتو تبدیل می شود. در 2 سال و نیم اخیر او همیشه یکی از بهترین های پورتو بوده و عدم آمادگی او به تیم آسیب می زند. طارمی دو، سه پله کمتر از توانش است و اگر آماده نباشد حمله پورتو قدرت خود را از دست می دهد.

پورتو باید مراقب ضد حملات اسپورتینگ از جناحین باشد. پس اگر طارمی در خط حمله به تنهایی به زمین می رود یا یک نفر در کنار خود دارد باید پرس را از مقابل دروازه حریف شروع کنند.

دیدگاهتان را بنویسید