غیرت دینی و غرور ملی از دستاوردهای بزرگ انقلاب بود.

ساعت: 11:44
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1802929

علیدادی سلیمانی گفت: تنها راه نجات کشور از همه بحران ها و عبور از پیچ های خطرناک پیروی از رهبری نظام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در گفتگو با راه آرمان; وی در خصوص دستاوردهای 44 ساله انقلاب اسلامی گفت: خدا را شاکریم که دستاوردهای این چهل و چهار سال انقلاب بسیار بزرگ است، اما در دو محور می توان این دستاوردهای بزرگ را خلاصه کرد، یکی حسادت دینی و غرور ملی که ایجاد شده است برای نشان دادن ایران به عنوان کشوری مستقل، متعهد، بصیر و آگاه در عرصه بین المللی.

واگذاری مسئولیت به توده ها از دستاوردهای انقلاب اسلامی

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به دومین دستاورد انقلاب اسلامی گفت: مسئولیت های کشور از بالاترین تا پایین ترین سطح بر عهده توده مردم است. در انقلاب اسلامی برای هر جوانی می توان به هر مسئولیتی دست یافت.»

وی توضیح داد: حاکمیت در کشور ما ایران اسلامی برای مردم است، ایران اسلامی مانند دیگر کشورهای اروپایی که حاکمیت را به ارث برده اند نیست.

علیدادی سلیمانی با تاکید بر اینکه برای تقویت دستاوردهای انقلاب اسلامی باید دو کار مهم انجام دهیم، گفت: موضوع اول این است که باید به فرمان امام خمینی (ره) عمل کنیم که فرمودند از ولایت حمایت کنید تا کشور آسیبی ندیده است. «من آن را جدی می‌گیرم.

وی تصریح کرد: تنها راه نجات کشور از همه بحران ها و عبور از پیچ های خطرناک پیروی از رهبری نظام است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دومین نکته ای که در تقویت دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به آن توجه ویژه داشته باشیم، آگاهی و بصیرت توده های مردم است که هر چه این شعور بالاتر باشد، پشتوانه آن قوی تر و جدی تر است. ولایت فقیه جامعه در امان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید