فاش شد؛ قیمت جنجالی یحیی گل محمدی روی دستان پرسپولیسی ها

فاش شد؛  قیمت جنجالی یحیی گل محمدی روی دستان پرسپولیسی ها

اسماعیل حیدرپور پس از پیروزی تیم ملی مقابل لبنان گفت: همانطور که انتظار می رفت بازی بسیار خوبی بود. اگرچه صعود ما واضح بود و این مسابقه تشریفاتی بود، اما با توجه به باخت به کره جنوبی باید برنده باشیم. با توجه به شرایط بچه ها امیدواریم آنطور که باید و شاید بتوانیم نماینده شایسته ای برای فوتبال کشورمان در جام جهانی باشیم. می خواهیم شرایط خوبی در جام جهانی داشته باشیم.

قائم مقام باشگاه شهر خودرو در خصوص شرایط این تیم و جمع بندی خوب اخیر آن گفت: خدا را شکر دو بازی مقابل فجر و نفت مسجد سلیمان که رقبای مستقیم ما بودند را در خانه باختیم. یک بازی نساجی را همه فوتبالدوستان دیده اند. تیم در شرایط خوبی قرار دارد و بچه ها به خوبی متحد شده اند. امیدواریم شرایط را برای موفقیت تیم فراهم کنیم. ما باید بجنگیم. کار سختی است، اما تیم این هفته ها در شرایط خوبی قرار دارد.

وی در خصوص اختلافات با احسان اصولی و ارتباطش با هیئت فوتبال استان گفت: باشگاه آنچه را که باید انجام دهد انجام می دهد. فکر می کنم در بحث تدارکات و مجوزهایی که داریم، تیم بر اساس شرایطی که دارد جلو می رود. هدف ما ماندن تیم در لیگ برتر است. بحث جنگ و این داستان ها نیست.

حیدرپور با درخواست باشگاه شهرهدو از پرسپولیس گفت: رضا درویش حسن نیت دارد. این نسبت به مدیران قبلی جدی تر است. طبق توافقی که داشتیم پرسپولیس باید 10 میلیارد به باشگاه شهرهدرو می پرداخت.

وی با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس مدعی است این وضعیت طبق مصوبه کمیسیون کمتر است، خاطرنشان کرد: 7 میلیارد و هشتصد رأی برای تجدیدنظرخواهی. از آن تاریخ تا امروز باید ۷ میلیارد و دویست پرداخت می کردند. اگر این تفاوت را نپذیرند باز هم تکلیف را قضاوت می کنیم.

قائم مقام شهر خودرو با اشاره به قرارداد با ترکمنچای گفت: هر باشگاهی یک مدیر و یک وکیل دارد. باید برنامه ریزی می کردند. رضایت اولیه یحیی گل محمدی 4 میلیارد بود که پرداخت نشد و به 7 میلیارد و هشتصد رسید.

وی در پاسخ به این سوال که تیم های دیگری میزبان ورزشگاه امام رضا(ع) هستند اما این شرایط برای شاههودرو فراهم نیست و چه پیامی دارد، گفت: من با شما صحبت نمی کنم.

دیدگاهتان را بنویسید