فال حافظ امروز فال حافظ آنلاین با معنی سه شنبه 1 خرداد 1403

فال حافظ امروز فال حافظ آنلاین با معنی سه شنبه 1 خرداد 1403

فال حافظ آنلاین با داشتن بهترین و کامل ترین تفسیر فال حافظ در بین تمامی فال ها به شما کمک می کند تا فال خود را تفسیر کنید.

فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین طالع بین ما ایرانی هاست. قدیم ها که می خواستند فال بگیرند یکی از بزرگان با انگشت و دست این کار را می کرد.

حدس زدن حافظ بر عهده همه نبوده و فقط افراد خاص سعی می کردند حافظ را حدس بزنند. فال حافظ اغلب برای امور عاطفی و عاشقانه انجام می شود و تفسیر و توضیح این فال ها بیشتر بر همین اساس است. فال حافظ بر اساس عرفان است.

فال برای متولدین فروردین

چو زار عزیز سفارش من هست بله

ترکیب شیمیایی این مس مورد قبول دولت قرار گرفت

در راه، دوستان من، برگردید

چون حافظ از آن راه رفت و ورشکست شد

تعبیر فال حافظ امروز یکشنبه 10 بهمن 1402: منفی نگر نباشید و اختیار خود را به هیچکس ندهید. بسیاری به زندگی شما حسادت می کنند، پس زندگی و خانواده خود را گرامی بدارید. به زودی جلسه مهمی دارید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت

دودلی و درد که در جستجوی گنج حضور دارد

من از التماس خسته شدم و نمی شود

حافظ هزاران حیله ابداع کرد

در این آرزوی تبدیل شدن به این نویسنده، او رام نشد

تعبیر فال حافظ امروز یکشنبه 1 بهمن 1402 متولد اردیبهشت : گاهی دستیابی به برخی نیت ها خوب نیست و در سرنوشت انسان نوشته نشده است، در این مواقع باید دست از لجاجت بردارید و سریع فکر کنید و عمل کنید تا برای آنچه که هست آماده شوید. خوب ارائه سعی کنید نقاط ضعف خود را کشف کنید و سعی کنید آنها را اصلاح کنید.

فال حافظ امروز متولد خرداد

مسمومیت شما را خوشحال نمی کند مگر اینکه بخور بخورد

هیچ کس مزه مستی ندارد، چه اتفاقی برای او افتاده است؟

حافظ اسرار الهی که هیچکس او را نمی شناسد ساکت است

از چه کسی در مورد آنچه بر گذشته گذشت می پرسی؟

تعبیر فال حافظ امروز یکشنبه 1 بهمن 1402 بومی های خرداد: مدتی است که ناامید شده اید، هر چه زودتر به آن پایان دهید و خود را جمع و جور کنید! از شک و تردید که بگذریم، با دیگران با محبت و مهربانی رفتار می کنید و این یکی از صفات خوب شماست. احساس می کنید اطرافیان شما را فراموش کرده اند و بدی ها را در ازای چیزهای خوب دیده اید. امید به لطف و رحمت خدا دارید، اما وقتی درهای بسته باز می شوند، آنها را نادیده می گیرید. دلت را به تقدیر خدا بسپار.

فال حافظ امروز متولدین تیرماه

بگذار نرگس سخی یک بیت مسحور کننده بخواند

دایره مجلس ما افسانه شده است

خانه حافظ کانون بارج پادشاش است

قلب به قلب، روح پس از روح

تعبیر فال حافظ امروز یکشنبه 10 بهمن 1402 برای برج ثور متولدین ثور : حسودان اگرچه مدام به دنبال راه هایی برای آسیب رساندن به شما هستند اما با هوش و درکی که پیدا می کنید به راحتی می توانید نیت آنها را درک کنید و نقشه های آنها را دفع کنید. در این مسیر به راهنمایی افراد آگاه و آگاه نیاز خواهید داشت. به زودی خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد.

فال حافظ امروز متولد مرداد

نجس شدی حافظ فیضی شاه درها

عنصر مدارا برای پاکی آمد

مونتاژ او زمان جوی و جوینده است

زمان معامله فرا رسیده است

تعبیر فال حافظ امروز یکشنبه 1 بهمن 1402 متولدین مرداد : قدر واقعی خود را بدانید و دچار خود خواری نشوید. شما استعدادهای بیشماری دارید و در آینده حرفه ای خواهید شد. نا امیدی از خدا بزرگترین گناه است، همیشه به یاد داشته باشید و از او کمک بخواهید. قدر دوستان مهربان و دلسوز خود را بدانید. از لحظه های زندگی لذت ببرید چون روزها می گذرند. اگر قصد سفر دارید عالی است. نگران مسافری که خوب و سالم است نباشید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور

پر از شرافت شدم

جلال شگفت زده شد

وجود حافظ از سر تا پا

در عشق نهال شگفتی بود

تعبیر فال حافظ امروز یکشنبه 1 بهمن 1402 متولد شهریور : قصدی در ذهن دارید که باعث درگیری روحی و سرگردانی شما شده است بهتر است آن را رها کنید زیرا جز غم و اندوه تاکنون چیزی برای شما به ارمغان نیاورده است. و ترس یکی از عزیزان به کمک شما نیاز دارد و منتظر شماست، برای کمک به او عجله کنید.

فال حافظ امروز برای متولدین مهر

زیر درختان باران که تعلق دارند

ای سرو شاد، رهایی از بار غم

شعری از حافظ قزلی بخوان

اینکه بگویم یاد عهد پیامبر افتادم

تعبیر فال حافظ امروز یکشنبه 10 بهمن 1402 متولد مهر: تغییرات مالی و معنوی در راه است و در مسیر کمال معنوی قدم خواهید گذاشت. شما هدف و نیتی در دل دارید که بسیار خوب است و باید برای رسیدن به آن آماده شوید. فقط به خدا توکل کن به عهد خود وفا کن و به خانواده و به خصوص همسرت بیشتر توجه کن.

فال امروز برای متولدین آبان

نگاهم در راه این قافله بماند

تا اینکه آهنگ دوباره به گوشم رسید

هر چند حافظ قهر کرد و پیمان را شکست

به لطف او از درگاه ما برگشت

تعبیر فال حافظ امروز یکشنبه 10 بهمن 1402 متولد آبان: در روزهای شادی دوستان خود را فراموش نکنید. نفرت و تاریکی پایان خواهد یافت و دشمنی ها پایان خواهد یافت. به زودی خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد که شما را خوشحال خواهد کرد. از یاد خدا غافل نشوید.

فال حافظ امروز برای متولدین آذر

سخنرانی در مجلس انس در کدام مکان حرام است؟

سر جام را بپوشان، با خرقه آمد

حافظ از خانقاه به میخانه می رود

اما از مستی زهد ریا به خود آمد

تعبیر فال حافظ امروز یکشنبه 10 بهمن 1402 متولدین آذر: ظواهر را کنار بگذارید و به حرف دیگران اعتماد نکنید. حسودها به دنبال دلیلی برای زدن تو هستند، راز دلت را برای غریبه ها فاش مکن. مسافری در راه دارید که حالش خوب است و به زودی بیمارتان شفا می یابد.

فال حافظ امروز متولدین دی ماه

رسم بد ایمانی در روزگار چو ابر بهار را دید

فریادش بر سامان و سنبل و نسرین افتاد

چون صبا گفت حافظ به بلبل گوش کن

عنبرافشان به تماشای ریاحین آمد

تعبیر فال حافظ امروز یکشنبه 10 بهمن 1402 متولد روز : دشمنان شما را در میدان پیروز میدانند و دوران سختی را به پایان رسانده اند، شاد باشید که از غم و اندوه رهایی یافته اید. در آینده نزدیک پولی دریافت خواهید کرد که بسیاری از مشکلات را حل می کند. از طعنه های گاه و بیگاه اطرافیانتان دلخور نشوید و در رسیدن به اهدافتان ثابت قدم باشید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن

قد و قیافه هر که شاه هوبان شد

اگر عدالت بداند دنیا خواهد گرفت

شخصی از شعر جذاب حافظ آگاه بود

که بلد است مهربان و پرحرف باشد

تعبیر فال حافظ امروز یکشنبه 1 بهمن 1402 متولد بهمن : یکی از اطرافیان شما برای کمک به شما پیش قدم می شود، با او مشورت کنید و دست او را برنگردانید که موفقیت بزرگی در راه است اتفاق افتاد. هوا برای سفر خوب است.

فال حافظ امروز متولدین اسفند

چهره چین از زیبایی تو بسیار شگفت زده شد

که حدیثش همه جا بر در و دیوار می ماند

برای مخاطبان ذوالفش دل حافظ روزی

او باز خواهد گشت و برای همیشه در دام خواهد افتاد

تعبیر فال حافظ امروز یکشنبه 1 بهمن 1402 متولدین اسفند : در دل خود نیت دارید که ابتدا باید آن را آماده کرد و جوانب آن را به دقت بررسی کرد. زمان می برد اما از ناامیدی بپرهیزید و امیدوار باشید که با اراده و سرعت عمل موفق خواهید شد. مهربانی شما معلوم است. عشق و محبت خود را به اطرافیانتان بسپارید و نگذارید درخشش قلبتان را از دست بدهد.