فال حافظ امروز فال حافظ آنلاین به معنی روز پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403

فال حافظ امروز فال حافظ آنلاین به معنی روز پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403

فال حافظ آنلاین با داشتن بهترین و کامل ترین تفسیر فال حافظ در بین تمامی فال ها به شما کمک می کند تا فال خود را تفسیر کنید.

فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین طالع بین ما ایرانی هاست. قدیم ها که می خواستند فال بگیرند یکی از بزرگان با انگشت و دست این کار را می کرد.

حدس زدن حافظ بر عهده همه نبوده و فقط افراد خاص سعی می کردند حافظ را حدس بزنند. فال حافظ اغلب برای روابط عاطفی و عاشقانه انجام می شود و تعبیر و تفسیر این فال ها بیشتر بر این اساس است. فال حافظ بر اساس عرفان است.

فال امروز برای متولدین فروردین

غزل #489 دیوان حافظ: آه در چهره تو نورهای ملکوت را می یابم.

تعبیر غزل شماره 489 حافظ در طالع بینی شما:

غم و ناامیدی را از دل خود دور کنید و خوشحال باشید که روزهای خوشی فرا رسیده است. در زمان سعادت و خوشبختی دیگران را فراموش نکنید و به فقرا و نیازمندان کمک کنید.

خدا را به خاطر نعمت های فراوانش شکر کنید و با دیگران خوب رفتار کنید. غرور و تکبر نتیجه خوبی نخواهد داشت، مراقب باشید.

فال امروز برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره 90 دیوان حافظ: تو را به صبا به صبا می فرستم

تعبیر غزل شماره 90 حافظ در فال شما:

راه حل شما صبر و بردباری است، به زودی اوضاع سامان می یابد و رحمت خدا اوضاع شما را فرا می گیرد. غمگین نباش چون روزهای خوشی در راه است و به آرزوی قلبی ات می رسی.

به وعده های خود عمل کنید. مطمئن باشید رنج هایی که تا امروز تجربه کرده اید بی پاسخ نخواهد ماند.
فال امروز برای متولدین خرداد

غزل شماره 23 دیوان حافظ: اندیشه تو از هر جهت همراه ماست

تعبیر غزل شماره 23 حافظ در طالع بینی شما:

همیشه تصویر معشوق را در ذهن خود مرور می کنید و هر لحظه آن را به یاد می آورید، اگر ادعای عشق دارید باید صبور باشید تا به معشوق خود برسید.

ناامیدی و انزوا و تنبلی را رها کنید، مصمم باشید و تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدفتان انجام دهید، ممکن است بیش از آنچه انتظار دارید طول بکشد، اما مطمئن باشید که با تلاش و اعتماد به نفس در نهایت به خواسته قلبی خود خواهید رسید.
فال امروز برای متولدین تیرماه

غزل #354 دیوان حافظ: با مژه هایت هزار سوراخ در دین من سیاه کردی.

تعبیر غزل شماره 354 حافظ در طالع شما:

شما رفتاری سرشار از محبت و مهربانی دارید و هیچکس را از محبت خود محروم نمی کنید. برای جلوگیری از ضرر و رسیدن به رفاه و خوشبختی با افراد مجرب و متخصص مشورت کنید.

ثروت دنیوی اگرچه برای آسایش و رفاه است، اما ابدی نیست، از وابستگی به مادیات بر حذر باشید، زیرا عشق و محبت سرمایه های ابدی است.
فال امروز برای متولدین مرداد

غزل #449 دیوان حافظ: تو که ویرانی عاشقان را روا می کنی

تعبیر غزل شماره 449 حافظ در طالع بینی شما:

اگر به توانایی های خود در انجام کاری شک دارید، قبل از شروع به دقت فکر کنید و توانایی های خود را بسنجید. باید به عواقب اعمال خود توجه کرد و بدون اطلاع خود باعث رنج و عذاب خود نشوید.

شما در دل خود قصدی دارید که برای تحقق آن باید تلاش و پشتکار زیادی به خرج دهید و در طول مسیر به نقاط ضعف و اشتباه خود پی ببرید و سعی کنید آنها را اصلاح کنید.
فال امروز برای متولدین شهریور

غزل #267 دیوان حافظ: ای صباگر، مال من در کنار رود ارس.

تعبیر غزل شماره 267 حافظ در فال شما:

انتظار شما را غیرقابل تحمل می کند و استرس و نگرانی دارید که آیا معشوق شما را دوست دارد یا نه. درد و رنج در عشق و محبت طبیعی است، غمگین نباشید، به زودی خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد و لطف شخصی وضعیت شما را پوشش خواهد داد.

آینده خوبی در انتظار شماست و با تلاش به جایی خواهید رسید که دیگران شگفت زده شوند. به شرطی که ترس را پشت سر بگذاری و سختی های راه را تحمل کنی.
فال امروز برای متولدین مهر

غزل شماره 14 دیوان حافظ: گفتم ای سلطان خوب به این غریب رحم کن.

تعبیر غزل شماره 14 حافظ در طالع بینی شما:

همیشه خدا را در نظر داشته باشید و از او سپاسگزار باشید. گاهی احساس تنهایی می کنی، اما بدان که خداوند همیشه یار و پشتیبان تو خواهد بود.

از دیگران بخواهید چه چیزی را برای خود می پسندید. به زودی از سرگردانی نجات خواهید یافت. دوستان دلسوز به شما کمک می کنند و می توانید با مشورت آنها به هدف خود برسید.

صبور باشید، به زودی به نقطه ای خواهید رسید که همه در حال حاضر شدن هستند!
فال امروز برای متولدین آبان

غزل شماره 151 دیوان حافظ: یک نفس به غم دنیا نمی ارزد

تعبیر غزل شماره 151 حافظ در فال شما:

اندوه تا کی ادامه دارد؟!

شما برای چیزی غصه می خورید که هیچ فایده ای برای شما ندارد، کاملاً غیر منطقی و بدون منطق است. بیش از حد به دشمنان خود توجه نکنید. ممکن است به وضوح در کاری که برای آن درد و رنج زیادی را متحمل شده اید شکست خورده باشید و پول و زندگی خود را هدر داده اید، اما بهتر است از گذشته درس بگیرید و آن را رها کنید.

هرچه اهداف شما بالاتر و رویاهای شما بزرگتر باشد، با سختی ها و مشکلات بیشتری روبرو خواهید شد. پس قبل از شروع کار به همه چیز فکر کنید. به حرفه خود راضی باشید و برای رسیدن به خواسته قلبی خود به خدا توکل کنید.

فریب ظاهر افراد حیله گر که سعی در فریب شما دارند را نخورید.
فال امروز برای متولدین آذر

غزل شماره 334 دیوان حافظ: اگر به سرت رسید باز می کنم

تعبیر غزل شماره 334 حافظ در طالع بینی شما:

شما اهداف و رویاهای بزرگی در دل دارید، اگر می خواهید به آرزوی قلبی خود برسید باید عزم و تلاش فراوان داشته باشید و تمام تلاش خود را به کار بگیرید.

در مسیر رسیدن به هدف خود از مشکلات و موانع عبور کنید و برای موفقیت و پیروزی تسلیم نشوید. اجازه ندهید طعنه افراد حسود و پست شما را از رسیدن به هدفتان باز دارد. به خدا اعتماد داشته باش.
فال حافظ امروز متولد دی ماه

غزل شماره 414 دیوان حافظ: گلبان آئیش روح ساقی گلدهار

تعبیر غزل شماره 414 حافظ در طالع بینی شما:

از وضعیتی که در آن هستی شاکی هستی، عده ای توانایی و قدرتت را گرفته اند، سکوتت را بشکنند و از حقت دفاع کنند.

شما یک رویاپرداز هستید. چیزهای معمولی و روزمره شما را راضی نمی کند. برای رسیدن به اهداف خود باید با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کنید و بر موانع غلبه کنید.
فال امروز برای متولدین باخمن

غزل 98 دیوان حافظ: اگر خونت عاشق دینت باشد، حلال است.

تعبیر غزل شماره 98 حافظ در طالع بینی شما:

تلاش و کوشش زیاد، کلید دستیابی به موفقیت و آرزو است. اگر با تمام وجود برای رسیدن به هدف خود تلاش کنید، به زودی به هدف خود خواهید رسید و در کار خود موفق خواهید شد. روزهای شادی در راه است و غم و درد فراموش خواهد شد.

در کنار کار و موفقیت، از خانواده و دوستان خود غافل نشوید. آنچه را برای خود نمی‌خواهی، برای دیگران نیز آرزو نمی‌کنی.
فال امروز برای متولدین اسفند

غزل شماره 226 دیوان حافظ: می ترسم در غم ما اشک بریزد.

تعبیر غزل شماره 226 حافظ در طالع شما:

به زودی نتیجه صبر خود را خواهید دید و به آرزوی قلبی خود خواهید رسید. مشکلات و مشکلاتی که در مسیر شما به وجود آمده به دلیل بی توجهی و دوستی شما با افراد غیر قابل اعتماد است.

اسرار دلت را به کسی نگو، گرچه کاری از دستت برنمی آید، اما خدا صدایت را می شنود. دعا کن و بهش اعتماد کن برای پیروزی و موفقیت، در مورد همه چیز با دقت فکر کنید.