فدراسیون جهانی با برگزاری انتخابات دوچرخه سواری موافقت خواهد کرد


ساعت: 12:14
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879240

هیئت ورزشی ایران با مدیرکل فدراسیون جهانی دوچرخه سواری در لوزان سوئیس دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری دانا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک که برای دیدار با توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک به سوئیس سفر کرده اند؛ در ادامه این گزارش آمده است. وارد لوزان شدند.

وزیر ورزش و ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک در این سفر علاوه بر دیدار با رئیس کمیته بین المللی المپیک، با مسئولان و مدیران ارشد کمیته بین المللی المپیک و همچنین با مسئولان دوچرخه سواری و ژیمناستیک دیدار و گفتگو خواهند کرد. فدراسیون ها

بازدید از موزه المپیک و دیدار با مسئولان آن از دیگر برنامه های سجادی و صالحی امیری و همچنین محمدحسن تقی زاده مدیر بین الملل وزارت ورزش و جوانان و سید فرید فتاحیان مدیر بین الملل کمیته ملی المپیک است.

در اولین قدم و در بدو ورود به لوزان؛ هیئت ورزشی ایران در سوئیس با مدیرکل فدراسیون جهانی دوچرخه سواری دیدار و گفتگو کرد. رئیس کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش و جوانان کشورمان با خانم آمینه مانیا مدیرکل فدراسیون جهانی دوچرخه سواری و آقای پاتریک ویلسون رئیس کمیته حقوقی فدراسیون جهانی دوچرخه سواری دیدار و گفتگو کردند. در این جلسه در خصوص اساسنامه فدراسیون ملی، نحوه برگزاری و نحوه انتخابات و موضوعاتی مانند ورزش ناب و موضوع دوپینگ در ورزش و فدراسیون بحث و گفتگوهای سازنده ای صورت گرفت.

صالحی امیری در این خصوص گفت: طی مذاکرات انجام شده در اجلاس و با توجه به تغییرات و تحولات فدراسیون دوچرخه سواری ایران، مدیرعامل فدراسیون جهانی دوچرخه سواری متقاعد شد که با تمرکز بر آینده این فدراسیون، انتخابات سریع برگزار شود. تثبیت برنامه های بلند مدت را دنبال کنید. مقرر شد تا چند روز آینده فدراسیون جهانی رسماً تاییدیه خود را با اساسنامه فدراسیون دوچرخه سواری اعلام کند و سپس انتخابات فدراسیون را برگزار کند تا دوچرخه سواری ایران از وضعیت خارج شده و منصوب شود.

وی افزود: در این جلسه مسئولان فدراسیون جهانی ابراز نگرانی کردند که مذاکرات سازنده و مطلوبی که انجام داده بودیم به یک تفاهم مشترک رسید و طی آن روند آینده فدراسیون دوچرخه سواری ایران در دستور کار قرار گرفت. در بدو ورود، دیروز با جیمز مک لئود، معاون اجرایی کمیته بین المللی المپیک، توماس باخ و خانم الیان، رئیس ستاد کمیته بین المللی المپیک ملاقات کردیم.

رئیس کمیته ملی المپیک در پایان خاطرنشان کرد: مقرر شد تا صبح امروز نیز جلسات ما با مدیران و مسئولان ارشد کمیته بین المللی المپیک ادامه یابد. مشکلات امیدواریم به نتایج خوبی برسیم. امروز بعدازظهر با توماس باخ دیدار خواهیم داشت و یکی از برنامه های بعدی ما دیدار با رئیس فدراسیون بین المللی ژیمناستیک خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید