فدراسیون حتی زمین تنیس ندارد و از حق مالکیت محروم است/وزارت ورزش و جوانان


ساعت: 15:34
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1856026

از اتفاقات ناخوشایند فدراسیون در سال 1400 خسته شده بودم.

رئیس فدراسیون تنیس گفت: فدراسیون حتی زمین تنیس هم ندارد و ما همچنان از حق طبیعی خود محروم هستیم.

به گزارش خبرگزاری دانا و به نقل از رسانه رسمی فدراسیون تنیس؛ داوید عزیزی رئیس فدراسیون درباره اتفاقات سال گذشته گفت: متاسفانه یکی از اتفاقات ناخوشایند سال 1400 بسته شدن حساب فدراسیون بود و من به شخصه از این اتفاقات خسته شدم. درآمدهای حاصل از مسابقات به مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان تنها برای مدت مشخصی از حساب فدراسیون کسر شد.

وی با اشاره به اینکه فدراسیون حتی یک زمین تنیس نداشت و از حق واقعی خود محروم شد، گفت: در سال 1400 با وجود اینکه زمین نداشتیم، یک میلیارد و 900 میلیون تن از اسپانسرها درآمد داشتیم. متأسفانه در این دو سال با وجود پیگیری های فراوان و درخواست زمین از وزرای ورزش، هیچ یک از وعده ها محقق نشد و همچنان از حق طبیعی خود محروم هستیم.

عزیزی گفت: در حالی که فدراسیون تنیس برای اجرای برنامه های خود نیاز به زمین دارد، این شرکت باشگاه تنیس انقلاب را به راحتی و با قیمت های گزاف برای بخش خصوصی توسعه و تجهیز کرده است. من مصاحبه ای کردم و گفتم به این اتفاق می گویند سرنوشت تنیس. باز هم تاکید می کنم تنها درخواستم از وزارت ورزش شفاف سازی وضعیت زمین های تنیس است. فدراسیون باید وظیفه خود را بداند. آیا می توانیم از این امکانات به عنوان اردوی تیم ملی استفاده کنیم؟

رئیس فدراسیون تنیس کشور در خاتمه گفت: فدراسیون تنیس دو میلیارد و 700 میلیون تن دوره آموزشی و مسابقات تولید می کند. البته همچنان منتظر حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هستیم تا مشکل مالی نداشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید