فدراسیون فوتبال آفریقا جایگزین آفریقایی برای اکوادور / رویارویی یوزپلنگ ایرانی با شیرهای ترنگ در تهران ؟!


ساعت: 12:34
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1840570

در صورت عدم برگزاری بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال در کانادا؛

فدراسیون فوتبال ایران در صورت عدم برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم ملی اکوادور آلترناتیو خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ در حالی که در شرایط فعلی دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان با تیم ملی کانادا در ونکوور علیرغم برخی فشارها قطعی شد و شاگردان دراگان اسکوچیچ باید بامداد روز دوشنبه 15 خرداد در وضعیت دومین بازی به مصاف حریف خود بروند. هنوز شناخته نشده است.

بر اساس اظهارات رسمی سخنگوی و عضو هیئت مدیره فدراسیون فوتبال، بازی با تیم ملی اکوادور در دور دوم پنجره اول در خردادماه به دلیل اختلاف نظر و هماهنگی طرفین هنوز به نتیجه نرسیده است. . در تعیین و تایید سایت.

اکوادوری ها می خواستند یک بازی تدارکاتی با یوزپلنگ ایرانی در آمریکا انجام دهند اما به دلیل مشکلات ویزا و تحریم، طرف ایرانی پیشنهاد بازی در تورنتو را داد که هنوز مورد تایید فدراسیون اکوادور قرار نگرفته است که شک و تردیدهایی را به وجود آورده است.

در این شرایط، شایعه شده است که با لغو قطعی بازی تدارکاتی با اکوادور، از 21 خردادماه مراحل هماهنگی برای دیدار دوستانه با تیم ملی فوتبال سنگال در فدراسیون ایران آغاز خواهد شد و ستارگان سیاه پوست سنگالی مانند. سادیو مانه و ادوارد مندی به همراه تیم ملی خود به تهران سفر خواهند کرد.

البته با توجه به شرایط رنکینگ و درخواست رسمی طرف ایرانی از فدراسیون سنگال، فدراسیون ما باید تمام هزینه های سفر تیم ملی سنگال به تهران اعم از هتل، ترانسفر داخلی و خارجی را تامین کند. میهمان نوازی و امثال اینها فدراسیون کار را کمی سخت کرده است.

در گروه B جام جهانی که تیم ملی هم حضور دارد، تیمی از قاره آفریقا حضور ندارد و شاید انتخاب سنگال برای بازی های مقدماتی کمی عجیب به نظر برسد اما با توجه به قدرت این تیم ملی که قهرمان هم هست. شیرهای ترانگا از قاره سیاه رقیبی سرسخت هستند و معیاری برای تیم ملی ایران محسوب می شوند.

پیش از این در دیدار معاون وزیر امور خارجه غنا و وزیر امور خارجه کشورمان صحبت از برگزاری دیدار دوستانه تیم های ملی دو کشور شده بود اما فدراسیون فوتبال مجبور به برگزاری بازی تدارکاتی نشد. با غنا چون شرایط گروه جام جهانی 2022 مشکل حل نشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید