فدراسیون و سازمان لیگ برعهده باشگاه هاست


ساعت: 14:58
تاریخ ارسال: 1301/05/13
کد خبر: 1887901

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: اتحادیه فوتبال و سازمان لیگ وظیفه بزرگی در قبال باشگاه ها دارند و باید به باشگاه ها کمک کنیم تا فوتبال باشگاهی زیباتر شود تا اتفاقات خوب بیشتری در فوتبال کشور بیفتد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال در نشست مدیران تیم های لیگ برتری و لیگ یک گفت: ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار. شهید و با تشکر از زحمات آقای بهاروند رئیس سابق سازمان. لیگ، باید بگویم در فوتبال ساحلی و فوتسال افتخارات جهانی داریم، اما چرا نتوانسته ایم موفقیت های فوتبال ساحلی و فوتسال را در دنیا تکرار کنیم؟ وظیفه ما ابداع مدل و رفتار جدید در فوتبال و انجام کارهای بزرگ در باشگاه هاست.

وی افزود: در لیگ های معتبر جهانی، سرمربیان تیم ها با هم احترام می گذارند و از یکدیگر خوب صحبت می کنند، اما در فوتبال شاهد چنین رفتاری نیستیم. در حالی که بازیکنان هر دو تیم باید در زمین از یکدیگر مراقبت کنند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال تاکید کرد: خوشبختانه در چند سال اخیر فوتبال ما رویه بهتر و مناسب تری را در پیش گرفته و باشگاه ها برای رشد و توسعه فوتبال بهتر تلاش می کنند.
وی افزود: در خارج از کشور اخبار زیادی از زیبایی فوتبال مانور شنیده می شود، اما متاسفانه در فوتبال ایران، رسانه ها بیشتر بر انتشار حاشیه ها تاکید دارند، چرا اتفاقات خوب فوتبال ما کمتر در رسانه ها مطرح می شود؟ در حالی که اتفاقات مثبت و فرهنگی زیادی در فوتبال بومی در حال رخ دادن است.

کامرانی فر تاکید کرد: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تعهدات بزرگی در قبال باشگاه ها دارند و باید کمک کنیم تا فوتبال باشگاهی زیباتر شود تا اتفاقات خوب بیشتری در فوتبال کشور بیفتد. ایرانی ها مردم باهوشی هستند و می توانیم از این هوش در جهت مثبت و برای رشد و توسعه فوتبال استفاده کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید