فرآیند تعیین رتبه معلمان در مراحل پایانی تأیید

فرآیند تعیین رتبه معلمان در مراحل پایانی تأیید

مدیر منابع انسانی و امور اداری این اداره کل در خصوص روند رتبه بندی در استان اصفهان اظهار داشت: رتبه بندی به مراحل پایانی خود نزدیک می شود و تاکنون چندین مرحله در سامانه طراحی شده برای این منظور طی شده است. ناظر بلافصل نظرسنجی ها را انجام داد و ارزیابان به ارزیابی اوراق و اسناد پرداختند و در مرحله بعد امور اداری، امنیتی و گزینشی نیز بررسی ها را انجام دادند.

وی افزود: در قسمت امور اداری چهار قسمت پرونده، صلاحیت آموزشی، سنجش و تجربه بررسی می شود و امنیت و گزینش با 50 امتیاز از مجموع امتیازات صلاحیت عمومی ارزیابی می شود.

اسدی تصریح کرد: در صورت تایید رتبه فرد در این مرحله، فرد می تواند نتیجه را در سامانه my.medu.ir مشاهده و تایید کند، در صورت تایید نشدن رتبه، فرد ده روز فرصت دارد در همان قسمت اعتراض کند. ثبت نام.

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش ادامه داد: رسیدگی به اعتراضات فرآیندی طولانی و زمان بر خواهد بود و باید در کارگروه های تخصصی انجام شود. روز قبل، امکان ذخیره اسناد برای آنها فراهم شده است.

وی تاکید کرد: کارت کمیته حسابرسی تست های خود را به پایان رسانده و به زودی برای بررسی و تعیین رتبه نهایی فرد در اختیار آنها قرار می گیرد.

اسدی با بیان اینکه تعداد اعضای کمیته حسابرسی فرد است، افزود: تعداد اعضای کمیته حسابرسی فرد است و هر یک از اعضا به صورت جداگانه نظر خود را نسبت به رتبه فرد اعلام می کند و در صورت تایید نصف به علاوه یک عضو، رتبه آن فرد را تایید می کند. شخص سیستم به طور خودکار اطلاعات را به مرحله بعدی ارسال می کند.

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش گفت: پس از تایید هیات بازرسی، مشخصات فرد در سامانه مای اعلام و به صورت خودکار برای تصمیم گیری به سامانه پرسنلی ارسال می شود. اما اگر رتبه فرد بالاتر از دو باشد، پس از تایید کمیته حسابرسی منطقه، آن رتبه به استان تعلق می گیرد.

وی افزود: در صورتی که رتبه فرد 3 باشد، پس از تایید هیات نظارت استان، این رتبه به فرد ابلاغ می شود و در سامانه مشخصات قرار می گیرد; اما رتبه های چهارم و پنجم برای تایید نهایی به کمیته حسابرسی کشور ارسال می شود.

اسدی خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است که در اسرع وقت این فرآیند را تکمیل و رتبه واقعی افراد را مشخص و بلافاصله احکام صادر کنیم.

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش در خصوص پرداخت حق التدریس سال تحصیلی جاری به معلمان استان اصفهان گفت: لازمه پرداخت، صدور اخطاریه و قبل از صدور اخطاریه اختیاری، الزامی است. سطح منطقه باید مشخص شود، یعنی تمام اشتباهات ابلاغی اصلاح شود، علت تاخیر از ابتدای سال تا کنون است که برخی از ابلاغیه های اجباری مشکل دارد و قوانین تصویب نشده است. از این ماه امکان صدور ابلاغ اختیاری در مناطق و نواحی وجود دارد و به بخشداری و بخشداری ابلاغ شده و هم اکنون همکاران در حال صدور ابلاغ هستند.

وی بیان کرد: به محض صدور اطلاعیه شهریه و تحویل فرم مربوطه به امور مالی و سپس مراحل پرداخت انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید