فرار سرمایه گذار به خاطر 3 تیر برق در لنده! + عکس


ساعت: 11:58
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1855922

یکی از سرمایه گذاران از وجود برخی موانع در مسیر اشتعال در شهرستان لنده و عملکرد ضعیف و بی تفاوتی کارکنان شرکت برق انتقاد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ؛ سال 1401 از سوی مقام معظم رهبری سال «تولید، دانش بنیان، اشتغال زایی» اعلام شده است و از این رو سرمایه گذاران برای تحقق شعار سال در راستای افزایش توان خود اقدام کنند. سهم تولید و دانش ایجاد اقتصاد با رویکرد اشتغال زایی وارد عرصه تحقق این مهم خواسته مقام معظم رهبری شده است.

بنابراین همه کارکنان باید تمام تلاش خود را برای تسهیل روند تولید در کشور به کار گیرند و برای افزایش سهم اشتغالزایی در نقاط مختلف ایران اسلامی و رفع موانع تولیدکنندگان تلاش کنند.


5aed38d4 ba07 49ae b86a 8c9ce3d94185 خبر خاکستری

این سرمایه گذاری بیش از 3 سال است که بدون توقع منابع مالی از سوی دولت و تنها با تکیه بر حقوق صاحبان سهام، مجوزهای لازم برای ایجاد کارخانه تولید آب معدنی در لنده را دریافت کرده و در این مدت موفق به اخذ مجوزهای لازم از دفاتر مختلف کسب و کار و در نهایت با تسطیح زمین می خواهند سوله و تجهیزات بخرند.

در این مدت از طریق شهردار لنده، معاون امور عمرانی استاندار، معاون اقتصادی استاندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی فقیه استان و استانداری کهگیلویه و بویراحمد و مدیر عامل اجرایی. شرکت توزیع برق استان از طریق جلسات شخصی و خبرنگاری این سرمایه گذار.


bba9d620 ff3c 4a23 bcf1 baf80f329db9 خبر خاکستری

جالب‌تر اینکه سرمایه‌گذار این کارخانه حاضر بود هزینه‌های جابجایی این نیروگاه‌ها را شخصاً متقبل شود، اما باز هم عدم موفقیت شرکت توزیع نیروی برق استان و وعده‌های عملی نشدن برای جابه‌جایی این نیروگاه‌ها منجر به تاخیر در راه‌اندازی این نیروگاه‌ها شد. کارخانه.

جالبتر اینکه این سرمایه گذار در چند روز اخیر اقدام به نصب سوله های پیش ساخته در حالی کرده است که هنوز برق سه فاز خط انتقال توسط سرویس نصب سوله برق شهرستان قطع نشده است و هر لحظه خطر برق گرفتگی کارگران را تهدید می کند. .


85165ac1 b3f2 4100 b95c 3431a9d1e966 خبر خاکستری

به گفته سرمایه گذار این طرح اشتغال زایی لنده، این تاخیر در رفع موانع باعث افزایش هزینه چند نفری برای راه اندازی این کارخانه لنده شده است که اگر این همکاری در سال گذشته انجام می شد، این همه هزینه را متحمل نمی شد.

این یکی از چالش هایی است که بی شک سرمایه گذاران را به دلیل عدم همکاری مسئولان شهری و ارشد استانی فراری خواهد داد و به نوعی مسئولان استانی را نادیده می گیرد که درخواست مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای شعار سال را نادیده می گیرند.

از مسئولان استانی و استانداری کهگیلویه و بویراحمد انتظار می رود در اسرع وقت دستورات ویژه ای برای رفع موانع تولید صادر کنند و شخصاً پیگیر رفع این چالش ها در موارد مشابه در نقاط مختلف استان باشند، لذا سرمایه گذاران پشیمان نباشند. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید