فرصت های جدید در جهت گیری های بازاریابی

ساعت: 16:03
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1803050

مدیرعامل فرابورس از امکان تغییر بازه مظنه نمادهای تجاری به 4 درصد خبر داد و گفت: بازاریاب که حداقل 6 ماه از فعالیت خود می گذرد، در صورت تمایل می تواند در معاونت نظارت بر بازار محدوده قیمت خود را به 4 درصد تغییر دهد. ارسال.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مدیریت فرابورس ایران؛ میثم فدایی واحد در تشریح برخی از مفاد راهنمای بازاریابی از جمله ظرفیت مندرج در تبصره 1 ماده 15 این دستورالعمل گفت: انجام فعالیت بازاریابی حداکثر به مدت 10 روز کاری با حداقل نیمی از تعهدات خود، از جمله حداقل معاملات روزانه و حداقل سفارش انباشته.

وی در خصوص استفاده از این ظرفیت گفت: معامله گران به منظور استفاده از ظرفیت مندرج در پاورقی 1 ماده 15 دستورالعمل بازاریابی می توانند درخواست خود را در صفحه ای به همین منظور در سامانه فراسا ثبت کنند.

فدایی گفت: بازاریابان پس از ثبت درخواست و موافقت با فرابورس 10 روز فرصت خواهند داشت تا با نیمی از تعهدات خود فعالیت های بازاریابی خود را تکمیل کنند یا نقدینگی را برای تجدید منابع مذاکره یا سرمایه گذار جدید انتخاب کنند.

مدیرعامل فرابورس ایران در تشریح نحوه ثبت درخواست در سامانه فراسا گفت: صندوق های سرمایه گذاری بازاریابی خصوصی و همچنین شرکت های سرمایه گذاری مسئول بازاریابی علائم تجاری پذیرفته شده یا ثبت شده در فرابورس می توانند از داشبورد طراحی شده در فراسا استفاده کنند. سیستم به عنوان یک “یادداشت”. ماده 15 دستورالعمل بازاریابی » درخواست خود را با مستنداتی ارسال کنید که کلیه منابع بازاریابی باید به پول یا سهام تبدیل شوند.

به گفته فدایی، فرابورس ایران پس از بررسی درخواست و مدارک ارسالی، تایید یا عدم تایید بازار را از طریق همین سامانه اعلام خواهد کرد.

مدیرعامل فرابورس همچنین از امکان تغییر محدوده مظنه نمادهای تجاری در بازارهای اول و دوم این شرکت به 4 درصد خبر داد و گفت: بازاریاب که حداقل شش ماه سن داشته باشد در صورت تمایل می تواند برای تغییر اقدام کند. محدوده 4 درصد به معاون نظارت بازار.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید