فرمانده دانشگاه امام حسین(ع): خود شهید وزارت دفاع هدف قرار نگرفت. او تحت تأثیر خرابکاری های صنعتی قرار گرفت

فرمانده دانشگاه امام حسین(ع): خود شهید وزارت دفاع هدف قرار نگرفت.  او تحت تأثیر خرابکاری های صنعتی قرار گرفت

روز جدید : سردار سرتیپ حسنی آهنگر، فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) با اشاره به شهادت یکی از مسئولان وزارت دفاع در چند روز پیش، خط تولید ما را در معرض خرابکاری صنعتی دانست و گفت: این خطوط تولیدی ما در معرض خرابکاری صنعتی قرار گرفته است. خود شهید وزارت دفاع هدف قرار نگرفت، بلکه تحت تأثیر خرابکاری های صنعتی قرار گرفت. باید با روش های هوش مصنوعی از تهدیدها جلوگیری کنیم.

سردار حسنی گفت: خطوط تولید ما بر روی خرابکاری صنعتی متمرکز است. خود شهید وزارت دفاع هدف قرار نگرفت، اما تحت تاثیر خرابکاری صنعتی قرار گرفت

سردار سرتیپ حسنی آهنگر فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) در پنجمین جشنواره علمی سلمان فارسی گفت: باید به قدرت بین المللی برسیم که راه رسیدن به اقتدار علمی است. دشمن در جنگ ترکیبی، با جنگ اقتصادی و علیه پیشرفت علم و فناوری علیه ما کار می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به گفته حسنی آهنگر، در جنگ روانی با به تصویر کشیدن، تحریف و تخریب ارکان نظام جمهوری اسلامی، باورهای مردم و تصمیمات مسئولان را تغییر می دهند.

وی افزود: مراکز علم و فناوری دانش بنیان می توانند مراکز حیاتی کشور باشند. انواع جنگ ها و تهدیدها تغییر کرده و جنگ ها پیچیده تر شده است. سرمایه گذاری روی چیزهایی که اولویت ندارند منجر به سوء مدیریت شده است.

فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) با اشاره به پدیده مهاجرت نخبگان از کشور گفت: مهاجرت نخبگان در کشورهای دیگر نیز وجود دارد اما برنامه مهاجرت نخبگان برای آنها درآمدزایی دارد که در ایران برعکس است.

حسنی آهنگر با اشاره به شهادت چند روز پیش یکی از مسئولان وزارت دفاع گفت: خطوط تولید ما در معرض خرابکاری صنعتی است. خود شهید وزارت دفاع هدف قرار نگرفت، بلکه تحت تأثیر خرابکاری های صنعتی قرار گرفت. باید با روش های هوش مصنوعی از تهدیدها جلوگیری کنیم.

عصر 4 خردادماه بر اثر تصادف در یکی از واحدهای تحقیقاتی وزارت دفاع در منطقه پارچین، مهندس احسان قد بیگی جان باخت و یکی دیگر از همکارانش مجروح شد.

شهیدقدبیگی متولد 1373 و دارای مدرک لیسانس مکانیک از دانشگاه صنعتی شریف است.

دیدگاهتان را بنویسید