فرهاد مجیدی برای جانشینی سرمربی سرشناس پیشنهاد شد

فرهاد مجیدی برای جانشینی سرمربی سرشناس پیشنهاد شد

نتایج فرهاد مجیدی در اتحاد کلبه حسابی مورد توجه علاقه مندان به فوتبال در امارات قرار گرفته است. تیمی که در کل فصل قبل 28 امتیاز کسب کرده بود در نیم فصل اول با هدایت سرمربی خود ایران 20 امتیاز کسب کرد.

دو روز پیش کولبا موفق شد در دیداری سخت از سد تیم الجزیره بگذرد و همین موضوع باعث شد یکی از خبرنگاران اماراتی مجیدی را گزینه هدایت تیم ملی این کشور معرفی کند.

محمد رشید الفلاسی با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود نوشت: فرهاد مجیدی مربی جاه طلبی است و بازی های خوبی با اتحاد کلبه ارائه می دهد، آیا او برای سرمربیگری تیم ملی (امارات) مناسب است؟

رشید الفلاسی که از چهره های شناخته شده فوتبال امارات است، توسط صفحات معتبر فوتبال این کشور دنبال می شود و جالب اینکه اکانت رسمی باشگاه لیورپول نیز این روزنامه نگار اماراتی را در توییتر دنبال می کند.

پس از ناکامی رودولفو آروابارنا در راهیابی امارات به جام جهانی، این سرمربی آرژانتینی در سمت خود باقی ماند اما در جام خلیج فارس حتی نتوانست از گروه خود صعود کند و به همین دلیل احتمال تغییرات روی نیمکت امارات وجود دارد.

گزارشگر اماراتی نظر دنبال کنندگان خود را در مورد فرهاد مجیدی نیمکت نشین رودولفو آروابارنا که فصل گذشته سرمربی موفق استقلال بود و پیش از این به عنوان گزینه جانشینی کارلوس کی روش مطرح شده بود، جویا شد.

دیدگاهتان را بنویسید