فرهاد مجیدی برکنار می شود؟ آخرین وضعیت سرمربی محبوب استقلال

فرهاد مجیدی برکنار می شود؟  آخرین وضعیت سرمربی محبوب استقلال

تیم فوتبال اتحاد کلبا شب گذشته در هفته بیستم لیگ ADNOC امارات به مصاف الوصل رفت که با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

کولبا با هدایت فرهاد مجیدی سرمربی تیم ملی ایران ابتدا مقابل الوصل پیش افتاد اما در دقیقه 10 داور یک پنالتی به سود الوصل اعلام کرد. این ضربه آزاد ابتدا توسط دروازه بان کولبا مهار شد اما داور به تکرار رای داد. اگرچه به نظر نمی رسید اتفاق خاصی برای بازی مجدد رخ داده باشد، اما فرهاد مجیدی به تصمیم داور اعتراض کرد و با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد. بازیکنان الوصل در ادامه بازی تکرار ضربه پنالتی را به گل تبدیل کردند تا بازی به تساوی کشیده شود. مجیدی که از دست داور عصبانی شده بود، در کنار زمین با داوران بحث کرد و سپس نیمکت تیمش را ترک کرد. هر چند در وقت های اضافه نیمه دوم اتحاد کلبا با یک پنالتی صاحب موقعیت شد اما این پنالتی توسط شاگردان فرهاد مجیدی به هدر رفت تا شاگردان کلبا تنها به یک امتیاز بسنده کنند.

با این تساوی تیم اتحاد کلبا با 26 امتیاز در رده هشتم باقی ماند. اما «محمد مطر» نایب رئیس باشگاه اتحاد به دفاع از شرایط این تیم و عملکرد فرهاد مجیدی پرداخت و اعلام کرد که این مربی ایرانی به احتمال زیاد فصل آینده نیز به کار خود در این تیم ادامه خواهد داد.

مطر ابتدا از داوری بازی مقابل الوصل انتقاد کرد و گفت: با تصمیم داور برای پخش مجدد پنالتی به ما ظلم شد و داور موفق به زدن آن نشد.

وی سپس از شرایط و نتایج بدست آمده توسط اتحاد در این فصل ابراز رضایت کرد و گفت: از عملکرد و سطح تیم خوشحالیم. امیدواریم در مسابقات بعدی پیشرفت کنیم.

کلبا نایب رئیس باشگاه اتحاد در ادامه به تمجید از فرهاد مجیدی و عملکرد او در فصل اول لیگ امارات پرداخت و در پاسخ به این سوال که آیا این مربی فصل آینده در اتحاد می ماند؟ گفت: به خواست خدا. او به احتمال 99 درصد در این تیم خواهد ماند.

دیدگاهتان را بنویسید