فرهنگیان در جنگ نرم موظف به تبیین دستاوردهای علمی کشور هستند

وی افزود: دشمن در ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی با ایجاد جنگ تحمیلی سعی در براندازی نظام جمهوری اسلامی داشت اما با رهبری امام (ره) و رشادت ها و پاسداری جوانان از از مرزهای جغرافیایی کشور توانستیم با سربلندی 8- جنگ سالانه را پشت سر بگذاریم و به همین دلیل دشمن شکست خورد و در این صحنه به جنگ نرم روی آورد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین تصریح کرد: مقام معظم رهبری در اوایل دهه 70 با اشاره به نقشه های دشمن در قالب تهاجم فرهنگی بر این موضوع تاکید کردند. بنابراین در گام اول باید نسبت به جنگ نرم شناخت داشته باشیم زیرا اگر مختصات جنگ نرم را ندانیم نمی توانیم در میدان های پنهان و آشکار آن حضور داشته باشیم و نقش آفرینی کنیم.


تلاش در جهاد برای تبیین مهمترین رسالت جامعه

زینالی تصریح کرد: پرهیز از بی احتیاطی و هوشیاری کامل همراه با هوشیاری و هوشیاری اولین شرط ورود به جنگ نرم است و امروز خوشبختانه مقاومت مدنی و فرهنگی در نهادهای مردمی و انقلابی به ویژه کنیسه ها، دانشگاه ها، مساجد و مهمتر از آن وجود دارد. ، که ملت با شناخت تاکتیک ها و تکنیک های دشمن مقاومت می کند.

وی با اشاره به نقش افراد تاثیرگذار در شرایط امروز بیان کرد: یکی از وظایف نخبگان جامعه در مواقع ناآرامی تبیین جهاد است و مقام معظم رهبری نیز در این زمینه بیانات مهمی داشته اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین ادامه داد: این وظیفه اساتید و دانشجویان به عنوان فرماندهان و افسران جنگ نرم و افراد فرهیخته و تأثیرگذار در جامعه است که با ارائه دستاوردها و موفقیت های علمی در دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی گام بردارند. رسانه ها به ویژه رسانه ملی حمایت بیشتری دارند

زینالی با اذعان به اینکه دانشگاه از دیرباز محل بیداری جوانان و فعالیت سیاسی و اجتماعی آنان بوده و می توان از آن برای هدایت این قشر استفاده کرد، یادآور شد: دانشگاه محل شکل گیری شخصیت افراد و الگوهای مختلف کنش اجتماعی است و به همین دلیل است. ، دانشگاه ها بر اساس فعالیت های حضوری بنا شده اند.


جامعه دانشگاهی از آژیتاتورها فاصله گرفت

وی بیان کرد: اگرچه امروزه فناوری های مختلف در برگزاری کلاس ها به ما کمک می کند و نوعی جهش در فعالیت ها ایجاد کرده است، اما باید توجه داشت که دانشگاه تنها به برگزاری کلاس ها محدود نمی شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین یادآور شد: دانشگاه ها در شکل گیری شخصیت اجتماعی دانشجویان و الگوبرداری از آنها نقش دارند و فعالیت های دانشجویی و فرهنگی مراکز علمی در قالب فرهنگسراها، انجمن های علمی و تشکل های سیاسی است. خیلی مهم.

وی افزود: به الگوی کنش اجتماعی کمک می کند و دانش آموزان به نحوی نحوه تمرین کنش اجتماعی را در محیط های تحصیلی و غیر دانشگاهی بیاموزند.

زینالی ضمن محکومیت حوادث تروریستی در کشور تصریح کرد: البته حوادث تروریستی که از مثلث شوم کشورهای عبری، عربی و غربی نشأت می گیرد، رفع نابسامانی های کشور است.

وی افزود: استکبار جهانی با احساس ضعف و شکست به دلیل عدم حمایت اکثریت مردم فهیم و نجیب کشورمان، بار دیگر دست کثیف خود را نشان داده و با کشتار مردم بیگناه باعث ایجاد نفاق، نزاع و نفرت در بین اقشار مختلف شده است. از مردم . .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در پایان گفت: جامعه دانشگاهی و دانشجویان به عنوان نخبگان فرهیخته کشور از معارضان جدا شدند و با پیگیری مطالبات قانونی و با حمایت مسئولان دانشگاه در تریبون هایی مانند کرسی. برای آزاداندیشی و تریبون های آزاد، صدای پیام خود را به گوش مدیران اجرایی کشور می رسانند تا این درخت تنومند انقلاب اسلامی که به برکت خون شهدای گرانقدر و تلاش های جهادگران عرصه به ثمر نشست. علم و دانش در جهت خدمت به مردم به رشد و شکوفایی خود ادامه می دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید