فروش ربع سکه بورس ادامه دارد + جزئیات

فروش ربع سکه بورس ادامه دارد + جزئیات

فروش ربع سکه در بورس امروز ادامه دارد؛ مناقصه گران باید دقت کنند که در صورت ارائه قیمت های بالاتر، همان قیمت سکه را دریافت کنند. بنابراین قیمت های درخواستی خریداران باید با توجه به ارزش ذاتی طلا و نرخ ارز لحاظ شود تا مردم متضرر نشوند.

بر اساس اعلام شرکت صرافی، سفارش خرید ربع سکه عشایری بانک مرکزی (سکه 0312 N06) امروز (یکشنبه) از ساعت 09:00 آغاز و در ساعت 13:00 بسته می شود.

معاملات با این نماد به صورت ثبت سفارش (بوک سازی) انجام می شود، در صورت تخصیص گواهی سپرده به مشتری، قیمت معامله دقیقاً برابر با قیمت ثبت شده در سفارش خرید مشتری خواهد بود.

روز گذشته (شنبه) در سومین روز از مرحله دوم عرضه ربع سکه بهار آزادی توسط بانک مرکزی، یک هزار و 812 قطعه سکه بهار آزادی با حداقل قیمت 8 میلیون و 900 هزار تومان به متقاضیان فروخته شد.

این پیشنهاد به روش حراج چند قیمتی اجرا می شود. در سومین روز فروش، حداکثر قیمت هر ربع سکه 16 میلیون تومان بود. مناقصه گران باید دقت کنند که در صورت ارائه قیمت های بالاتر، همان قیمت سکه را دریافت کنند. بنابراین قیمت های درخواستی خریداران باید با توجه به ارزش ذاتی طلا و نرخ ارز لحاظ شود تا مردم متضرر نشوند. این حراج تا هفت روز کاری دیگر ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید