فروش ویژه دو محصول سایپا آغاز شد/ متقاضیان باید حساب خود را شارژ می کردند

فروش ویژه دو محصول سایپا آغاز شد/ متقاضیان باید حساب خود را شارژ می کردند

گروه خودروسازی سایپا از ساعت 14 امروز (سه شنبه) طرح فروش فوق العاده دو محصول خود را برای متقاضیان عادی و مادران آغاز می کند. متقاضیان عادی که درخواست حساب وسیله نقلیه و واریز خود را تا ساعت 15 ارسال کرده اند، سه روز فرصت دارند تا درخواست خود را تا تکمیل ظرفیت ثبت کنند.

سایپا طرح فروش جدید دو محصول شاهین و کوئیک آر پلاس اتومات را از امروز (سه شنبه) آغاز کرد.

این طرح شامل دو گروه متقاضی عادی و مادران دارای دو فرزند یا بیشتر (طرح حمایت خانواده و جوانان) می باشد و متقاضیان می توانند از ساعت 14:00 با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا در سایت saipa اقدام به ثبت نام نمایند. سه روز تا تکمیل ظرفیت فرصت دارند و متقاضیان طرح جوانان سه روز فرصت دارند درخواست خود را ثبت کنند.

لازم به ذکر است شرط تعریف حساب پروکسی که از مرحله قبلی فروش گروه سایپا (پیش فروش چهار محصول این شرکت که اخیراً اجرا شد) اعمال می شود.

بر اساس اطلاعیه گروه خودروسازی سایپا، متقاضیان عادی تنها در صورتی مجاز به ثبت درخواست هستند که نسبت به تعیین وکالتنامه و واریز وجه پرداختی خودرو بر اساس مبلغ اعلامی تا ساعت 15 روز گذشته اقدام کرده باشند. روز (دوشنبه) و داشتن سایر شرایط از قبیل فعال نبودن پلاک، داشتن گواهینامه معتبر، حداقل 18 سال سن، هرگونه کد ملی خودرویی که در گذشته اعمال شده باشد.

لازم به ذکر است متقاضیان طرح جوانان نیازی به حساب نیابتی ندارند و این شرایط (به استثنای تخصیص یک خودرو به ازای هر کد ملی) شامل حال آنان نخواهد شد.

در خصوص ثبت نام، «عدم خرید از ایران خودرو و سایپا در 48 ماه گذشته» که برای برخی از محصولات به 18 ماه کاهش یافت و برای برخی از محصولات اعمال نشد، به شرایط و محدودیت های ثبت نام بازگشت.فروش ویژه دو محصول سایپا آغاز شد/ متقاضیان باید حساب خود را شارژ می کردند

یادآور می‌شویم برای تعریف حساب پروکسی، مشتریان باید شخصاً به یکی از شعب بانک‌های تجارت، ملت، ملی، صادرات، اقتصاد نوین یا رفاه مراجعه کنند. اگر مشتریان دارای حساب بانک تجارت یا بانک ملی هستند، می توانند به صورت آنلاین با مراجعه به سایت بانک تجارت یا بانک ملی این کار را انجام دهند.

تاکید می شود در زمان پیش ثبت نام هیچ گونه واریز وجهی به حساب نمایندگی انجام نمی شود و وجه خودرو تا زمان اعلام انتخاب در حساب مشتری باقی می ماند.

دیدگاهتان را بنویسید