فعالیت جهادی در درجه اول یک فعالیت فرهنگی است


ساعت: 13:22
تاریخ انتشار: 1401/01/11
کد خبر: 1818666

آیت الله عبادی گفت: فعالیت گروه های جهادی بیش از هر چیز کار فرهنگی و همان تبلیغ حقیقت دین است، به طوری که شما برای غیر دین خود دعا کنید. مردم را به دینی غیر از دین شما دعوت کنید.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از कاورستانآیت الله سید علیرضا عبادی امروز در دیدار رئیس سازمان بسیج سازندگی و جمعی از نمایندگان اردوهای جهادی استان با اشاره به سالروز رفراندوم و استقرار نظام جمهوری اسلامی گفت: شرق و غرب و شوروی و کمونیست های لیبرال غربی در دشمنی و تبلیغ بسیار ماهر بودند، از همان ابتدا می دانستند که اگر این انقلاب به آرمان های خود برسد، طبل خالی مکاتب مادی رسوا می شود، پس نه فقط شورش، هشت سال جنگ، کودتا، کشتار. و ایجاد احزاب انحرافی و تبلیغات روانی داشتند، اما در این 43 سال هر روز نوع جدیدی از قیام علیه انقلاب اسلامی صورت می گرفت، اما در این مبارزه نابرابر سرانجام شکست خوردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به نابودی کمونیسم شوروی و صدام و منافقین و تضعیف قدرت آمریکا و جهان استکبار ادامه داد: به قول خودشان از هر فرصتی برای نابودی انقلاب اسلامی استفاده کردند. آنها فقط شکست خوردند، اما ما را قوی تر کردند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه در حالی که دشمنان می گفتند 13 آبان، 9 روز و 22 بخمن تکرار نمی شود، اما دست قدرت الهی شرایطی را در کشور ایجاد کرد که این مهمتر از انقلاب باخمن 57 بود، گفت: امروز به عنوان سال 57 فقط دستور آن مرحوم نیست که باید بگویم «ما می توانیم»، امروز می گوییم «ما توانستیم» چون مهمتر از پیروزی انقلاب است.

وی با تاکید بر اینکه عصر کنونی نیازمند کار علمی، سیاسی، تبلیغی و فرهنگی است و مکتب ما مدرسه کار است، گفت: امام علی (ع) 25 سال است که خانه نشین شده اما هرگز بیکار نشده و چاه حفر و وقف کرده است.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: فعالیت گروه های جهادی در درجه اول کار فرهنگی و همان تبلیغ حقیقت دین است تا «تبریک بر غیر دین شما; مردم را به دینی غیر از زبان خود دعوت کنید» و دشمن از فرهنگ بسیجی و جهادی می ترسد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به حضور بسیج و جهادگران در تمامی صحنه های بحران، دفاع، سلامت، ادارات و خدمات رسانی به مردم از ابتدای انقلاب اشاره کرد و گفت: بسیج و فرهنگ جهادی باید توسعه یابد خدمت رسانی. مردم یکی از مهمترین عبادات است.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای از بین بردن شکاف بین اسلام و مردم، افزود: اما دشمنان تاکنون شکست خورده‌اند زیرا این ملت پایدار دشمن را زمین‌گیر کرده است، پس فقط به خودتان عمل کنید و در هر بخشی که دارد به وظیفه شخصی خود عمل کنید. خوشحال نباشید، بلکه شما مسئول هستید که افراد تنبل و بی تفاوت را به صحنه فعالیت های جهادی بکشانید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید