فعالیت های بوکس بانوان قابل مطالعه است


ساعت: 19:07
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879355

مجمع سالانه فدراسیون بوکس به ریاست معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، مجمع سالانه این فدراسیون بعدازظهر امروز (سه شنبه – 16 تیرماه) با حضور سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش مسابقات قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، دکتر فضل الله باقرزاده نایب رئیس کمیته ملی المپیک، حسین ثوری و حمید گبائی زاده و مدیرعامل فدراسیون بوکس، روسای هیئت های استانی و سایر اعضای مجمع در سالن استاد پرشین آکادمی ملی المپیک برگزار شد.


توری: همه صدای خود را برای رسیدن به تمام خواسته های خود بلند نمی کنند

در ابتدا حسین توری رئیس فدراسیون پس از قرائت چند کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران گزارشی از اجرای آن ارائه کرد و گفت: ما 1400 سال را پشت سر گذاشتیم و همه می دانید که چه رویکردی داشتیم. سال و با چه مشکلاتی مواجه شدیم و چه دستاوردها و فرصت هایی فراهم کردیم. در چهار سال گذشته ما مسائل مهمی را پشت سر گذاشتیم که بدترین آن ویروس منحوس کرونا بود که باعث شد چندین سال از هم جدا شویم و جلساتی که برگزار شد به صورت آنلاین بود، اما خدا را شکر می کنیم که به لطف تلاش ها از کادر پزشکی ما، اکنون با هم هستیم.

وی افزود: در کنار شیوع بیماری عروق کرونر، بحث اقتصادی نیز ما را بسیار نگران کرده است اما با کمک همه شما عزیزان توانسته ایم بر مشکلات فائق آییم که با افتخار اعلام می کنیم. امروز. مسابقات کشوری و هیچ اردویی در استان ها وجود ندارد. علاوه بر بودجه های اختصاص یافته از سوی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک، موفق به جذب اعتبار برای حمایت از ملی پوشان، اعزامی ها و … شدیم.

توری گفت: سالی که ما پشت سر گذاشتیم یکی از موفق ترین سال های بوکس محسوب می شود و توانستیم رکوردهای تاریخی را به ثبت برسانیم. رکوردی که سال ها منتظرش بودیم. اولین مدال جهانی را گرفتیم، اولین مدال طلای نوجوانان را گرفتیم، 19 مدال زیبای آسیایی و جهانی گرفتیم. برای اولین بار تیم نیروهای مسلح ما شروع شد، ما را به مسابقات سیسمونی اعزام کردند و مدال گرفتیم.

رئیس فدراسیون بوکس خاطرنشان کرد: ما با یک سری مشکلات زیادی مواجه هستیم اما هنر ما این است که بتوانیم با مشکلات جوایز بزرگی را کسب کنیم و کار را روی زمین نگذاریم. با توجه به شرایط متفاوت مسابقات بوکس، هر مسابقه رسمی در این رشته بین 10 تا 15 روز به طول می انجامد و قطعا هزینه حضور در این مسابقات بسیار بالاست که کار را در این زمینه بسیار سخت می کند. با این تفاسیر توانستیم با کمک همه هم تیمی های خود در بوکس بر این مشکلات فائق آییم اما به هر حال این شرایط موقتی است.

وی تاکید کرد: سال 1400 موفق ترین سال است، اما کمترین توجه به موفقیت ها می شود که در دو قسمت است; بخشی از آن شامل کسانی می شد که خود را صاحب بوکس و حاشیه نشین می دانستند و بخشی دیگر به نظر کارمندان گران قیمت ورزش بازگشت. من از اقدامات شرکت توسعه در واگذاری خانه بوکس در ورزشگاه آزادی گلایه دارم زیرا به جامعه آرام و محجوب بوکس کشور توهین کردند. لطفا در این زمینه برنامه ای در نظر بگیرید. همه صدای خود را برای رسیدن به آنچه می خواهند بلند نمی کنند. حیا نباید باعث ضایع شدن حقوقمان شود. بوکس تنها فدراسیون المپیکی کشور است که مکان ثابت و مناسبی برای اردوهای ما ندارد.

توری ادامه داد: اکنون با برگزاری اردوی 30 نفره که همزمان دو تیم را در خود جای می دهیم مشکل داریم، لطفا به این مشکل اصلی بوکس رسیدگی کنید چرا که با رفع این مشکل می توانیم مشکلات دیگر را نیز حل کنیم. انجام دادن. با حل این مشکل، کسب مدال های المپیک و مدال های جهانی بیشتر دور از دسترس نیست. از معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان می خواهیم با توجه به اینکه موازین اسلامی نیز قابل رعایت است شرایط را برای بوکس بانوان فراهم کند. خدای ناکرده با جلساتی که با هم انجام می دهیم قدر آسیب ها، فرصت ها و تهدیدها را می دانیم و آنچه را که برای بوکس و ورزش کشور خوب است انجام خواهیم داد.


* ارائه گزارش به حسابرس، خزانه دار و بازرس

سپس حسابرس، صندوقدار و بازرس گزارش های خود را به اعضای جلسه ارائه کردند.

همچنین در این مجمع امیر صارمی، بابک بوردبار، امیر مدرسی، امیرحسین آهوان و عیسی گل محمدی سخنرانی کردند و بر پرداخت خانه بوکس و توجه بیشتر در بحث تخصیص اعتبارات تاکید کردند.


* پولادگر: فعالیت بوکس بانوان قابل مشاهده است

محمد پولادگر معاون توسعه ورزش وزارت ورزش و جوانان سپس با اشاره به مطالبات اعضای مجمع گفت: فعالیت های بوکس بانوان قابل بررسی است و اگر خدا بخواهد می توانیم مجوز او را بگیریم. فعالیت بانوان در این بخش. «در خصوص مالیات، مواردی وجود داشت که شامل همه فدراسیون‌ها می‌شد که از سال 1392 طبق قانون مالیات‌ها باید پرداخت می‌شد که اکنون ادغام شده و فدراسیون‌ها را تحت فشار قرار می‌دهد، اما تلاش می‌کنیم حل کنیم و این مشکل.

وی افزود: او نگاه مثبتی به بوکس دارد. بوکس پس از انقلاب فعالیت خود را متوقف کرد و در سال 1368 با تلاش حاج احمد ناطق نوری فعالیت خود را از سر گرفت. در حال حاضر فدراسیون بوکس جایگاهی در مجموعه انقلاب دارد که در صورت استفاده صحیح از آن درآمدزایی خواهد داشت. خدای ناکرده شرایط را برای شما فراهم می کنیم تا جایگاه خوبی در ورزشگاه آزادی داشته باشید. بوکس اکنون در اوج است و سال گذشته اتفاقات امیدوارکننده ای رخ داد و امیدوارم شرایطی فراهم شود که او هم به المپیک افتخار کند. در این زمینه پتانسیل و انگیزه زیادی در خانواده وجود دارد و امیدوارم بتوانند در عرصه های بزرگ افتخارآفرینی کنند تا باری از دوش سایر عرصه ها نیز برداشته شود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: با تشکر از شما عزیزان. مطمئنا موفقیت متعلق به یک یا چند نفر نیست و تلاش شما موثر است و شکی در آن نیست. این موفقیت ها تنها از طریق همدلی و هماهنگی به دست می آید و اگر کمی از این موضوع غافل شوید و برای اشتراک گذاری تلاش کنید، شکست خواهید خورد. موفقیت باید همه را بیشتر تلاش کند. لیگ بوکس مدت زیادی است که وجود داشته است که محلی برای مانور بخش خصوصی و جایی است که می توانید از بخش خصوصی سرمایه جذب کنید. حرفه ای بودن و قهرمانی دو جزء جدایی ناپذیر هستند و همه می دانیم که اگر می خواهیم به قهرمانی برسیم باید حرفه ای باشیم و از بخش خصوصی سرمایه جذب کنیم. لیگ محلی برای مانور است و انتظار دارم همه باشگاه ها را تشویق به حضور در لیگ کنند. خدا نکند با همت شما عزیزان و توجه ویژه به این منطقه شاهد روزهای باشکوه تری برای این منطقه باشیم و بتوانید برای المپیک سربلند باشید.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید