فعالیت هنری آموزشگاه ها منبع تربیت هنرمندان در سطح جمهوری اسلامی است / حمایت از جشنواره های فرهنگی هنری تشکل ها


ساعت: 12:10
تاریخ انتشار: 14/05/12
کد خبر: 1810987

جهانگیری گفت: زمینه شناسایی، تربیت و پرورش هنرمند متعهد به ارزش‌های اسلام و انقلاب در فضای معنوی در مدارس محقق می‌شود و حمایت‌های لازم برای کمک به رشد و بالندگی هنرمندان جوان انجام می‌شود. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; اسماعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان صبح امروز در بازدید از اولین دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر مدرسه ای در میناب اظهار داشت: جشنواره ملی تئاتر مدرسه ای برای استان همچون کودکی است که در 15 سال به بلوغ می رسد.

وی با بیان اینکه از میزان کم مشارکت دانش آموزان سراسر کشور در جشنواره متاثر شدم، افزود: در روزهای آینده در سطح وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دنبال تفاهم نامه ای برای تقویت و تقویت آن خواهم بود. این جشنواره ملی را گسترش دهید.”

به گفته مدیرکل فرهنگ اسلامی و رهبری هرمزگان، نیاز کشور به هنرمندان متعهد و ارزشی بیش از پیش احساس می شود و این جشنواره ها و فعالیت های فرهنگی و هنری مدارس مهم ترین محل تربیت هنرمند در جمهوری اسلامی است. .

جهانگیری ادامه داد: هر ارگانی که فعالیت هنری انجام می دهد، وزارت فرهنگ و ارشاد در کنار آن است و از آن حمایت می کند و آموزش و پرورش یکی از غنی ترین دستگاه هایی است که با تعامل بیشتر و برگزاری جشنواره هایی از این دست، استعدادهای هنری را شناسایی می کند. استان “. اتفاق می افتد.

وی به سخنان رهبری در خصوص اهمیت هنر اشاره کرد و گفت: اگر معارف و مفاهیم دینی، تربیتی و تربیتی در قالب هنر ریخته شود تاثیر آن بیشتر می شود و بیشتر در ذهن نفوذ می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید