فعالیت 1300 گروه جهادی در استان سیستان و بلوچستان


ساعت: 14:45
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913777

سلمان افسر بسیج ارتش سیستان و بلوچستان:

گلمرضا ملایی گفت: گروه های جهادی در پروژه های ساخت مدرسه و مسکن برای اقشار محروم شهرستان فعال هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ غلامرضا ملایی مسئول بسیج سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار عصرهون گفت: گروه های جهادی در نقاط مختلف استان در آموزش جهادگر فاطمی 2 فعالیت دارند.

وی بابیان اینکه به مدت 15 روز در 26 شهرستان استان یک هزار و 300 گروه جهادی در مکان هایی که از قبل تعیین شده در حال فعالیت هستند، گفت: پروژه یک هزار واحد مسکونی برای افراد مستضعف در مرادآباد شهرستان چابهار در حال تجهیز و کار است. در هفته بسیج آغاز می شود. انشاالله بتوانیم تا پایان سال آن را به اتمام برسانیم که مرحله سوم آن به بسیج سازندگی سپاه استان واگذار شده است.

وی با اشاره به اینکه گروه های جهادی در زمینه آبرسانی در 3 نقطه شهرستان چابهار در حال فعالیت هستند، گفت: در حاشیه شهر چابهار و در کمب، رامین، تیس کوپان و ناگور گروه های جهادی ارتش استان در حال تامین آب هستند. اب.

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان بابیان اینکه در هفته بسیج از پروژه های ساختمان مدارس نیز بهره برداری شد، خاطرنشان کرد: 68 پروژه را در هفته بسیج افتتاح می کنیم و اعتبار هزینه شده برای ساخت این پروژه ها 39 میلیارد تومان بوده که هزینه شده است. ساخت و ساز و این پروژه ها ساخته شده و در هفته بسیج از شمال به جنوب به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید