فعالیت 2 روز آینده مدارس تهران به دلیل آلودگی هوا غایب بود

فعالیت 2 روز آینده مدارس تهران به دلیل آلودگی هوا غایب بود

روز جدید معاون استاندار تهران با اشاره به پایداری جوی گفت: فعالیت کلیه مراکز آموزشی در مناطق 22 گانه تهران، کرچک، پاکدشت، ورامین، اسلام شهر و ری از جمله مدارس در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه غیبت است.

عابد ملکی در پایان جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای پایتخت در خصوص مصوبات این جلسه گفت: با توجه به تشدید آلودگی هوا تعطیلی کلیه مهدهای کودک در مناطق 22 گانه آموزشی تهران، ری، کهریزک، مصوب شد. اسلام شهر، چهاردانگه، جوادآباد. ، پاکدشت، قرچک، پیشوا و ورامین غایب هستند.

وی افزود: تعطیلی موقت اماکن صنعتی آلاینده از جمله کارخانه های شن و ماسه، کنترل دقیق خودروهای فاقد معاینه فنی، ممنوعیت تردد در شب خودروهای دیزلی اعم از کامیون و جرثقیل و جلوگیری از فعالیت های کلان شهری از دیگر تصمیمات این جلسه است. “

معاون استاندار تهران گفت: جلوگیری از ورود اتوبوس ها و مینی بوس ها به پایانه ها و همچنین جلوگیری از زباله سوز و عدم استفاده از گاز مایع توسط بنگاه های صنعتی از دیگر مصوبات این جلسه است و مقرر شد آمبولانس های مرکز اورژانس روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در میادین مرکزی و شلوغ پایتخت مستقر می شود.

وی گفت که این قطعنامه ها در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری قابل اجرا هستند. وی گفت: در صورت افزایش آلودگی هوا، کمیسیون اضطراری آلودگی هوا روز شنبه در استانداری تهران برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید