فقط یک نقطه با نمایش باریک دانش آموزان سالم


ساعت: 10:31
تاریخ انتشار: 1401/02/14
کد خبر: 1836351

در یکی از جدال های سرنوشت ساز تیم های انتهایی، تراکتور و نفت مقابل مسجد سلیمان به تساوی یک بر یک دست یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تبریزبیدار، در دیداری حساس از هفته بیست و پنجم لیگ برتر دو تیم نفت و تراکتورسازی در مسدسلیمان به مصاف هم رفتند.

نیمه اول این دیدار با موقعیت ضعیفی دنبال شد. مهمترین اتفاق این دیدار در دقیقه 28 بود. زمانی که محمد عباس زاده پس از توپ ربایی در میانه زمین، از مرکز زمین با ضربه پا و شوت دیدنی دروازه تیم میزبان را تهدید کرد، ضربه دیدنی این بازیکن با ضربه ای بسیار زیبا از کنار دروازه خارج شد. تفاوت کمی

در حالی که 45 دقیقه ابتدایی با تساوی به پایان رسید، میثم نقی زاده کاپیتان نفت در محوطه جریمه توسط محمد گدری اشتباه کرد و داور بازی کرد. عباس زاده نیز پشت این توپ ایستاد و توپ را وارد دروازه حریف کرد تا تبریزی ها با برتری یک گل راهی رختکن شوند.

نیمه دوم متفاوت شروع شد. نفت در 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم کنترل کامل توپ را در اختیار داشت و موقعیت های گل بسیار خوبی داشت. در سه مورد از این موقعیت ها میرهادی میر جوان، احمد الجبوری و مهدی هاشم نژاد موقعیت خود را در محوطه جریمه از دست دادند و اخباری آنها را مهار کرد.

نفت در نهایت در دقیقه 55 کار کرد. ادی در داخل محوطه جریمه به سمت راست برای هاشم نژاد فرستاده شد و یک ضربه به پای این بازیکن پس از برخورد به زمین و گل تساوی میزبان وارد دروازه تراکتور شد.

نفت پس از این گل دو موقعیت استثنایی دیگر را از دست داد. هاشم نژاد در ابتدا در موقعیت تک به تک قرار گرفت و خبر رسید که گارد تراکتور باکسی از نفت موقعیت خوبی گرفته است. احمد الجبوری در ادامه با شنیدن خبر عبور توپش از روی دروازه تراکتورسازی شوکه شد اما در آستانه ورود توپ به دروازه، هادی محمدی مدافع تبریزی مانع از باز شدن دروازه تیمش شد و توپ را به کرنر فرستاد.

هر دو تیم موقعیت خاصی روی خط دروازه ایجاد نکردند و این دیدار با تساوی به پایان رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید