فلسطین تا زمانی که آخرین صهیونیست از سرزمین خود رانده شود به مقاومت خود ادامه خواهد داد


ساعت: 19:46
تاریخ انتشار: 1401/03/08
کد خبر: 1842424

یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش حماس با تاکید بر وحدت بیت المقدس خاطرنشان کرد: ملت فلسطین تا زمانی که آخرین صهیونیست از سرزمین پاک خود رانده شود به مقاومت خود ادامه خواهد داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عزت الرشک از اعضای دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس امروز (یکشنبه) بر ادامه راهپیمایی “پرچم” اشغالگران صهیونیست و تداوم مقاومت مردم فلسطین تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شهاب، الرشک خاطرنشان کرد: مردم ما در دفاع از قدس تا زمانی که آخرین نظامیان و شهرک نشینان سرزمین را جارو کنند و هر وجب از این سرزمین اشغالی را آزاد کنند، به مقاومت و اتحاد ادامه خواهند داد.

یکی از اعضای دفتر سیاسی حماس تاکید کرد: قدس به عنوان پایتخت ابدی فلسطین و قبله اول مسلمانان متحد خواهد ماند. «مقدس فدای جان ما».

جنبش مقاومت اسلامی حماس دو هفته پیش در حالی که ارتش و شهرک نشینان صهیونیست برای پاسخ قاطع به تجاوزات اشغالگران آماده راهپیمایی بر روی پرچم بودند، در بیانیه های مختلف به مقامات تل آویو هشدار داد.

علاوه بر هشدارهای مکرر، رهبران حماس دیروز (شنبه) بسیج عمومی را برای تمامی فلسطینی های ساکن بیت المقدس، کرانه باختری و اراضی اشغالی از سال 1948 اعلام کردند. همچنین امروز (یکشنبه) رسانه های محلی به نقل از گروه های مقاومت در غزه گزارش دادند که یگان های مقاومت مسلح از صبح وضعیت مسجد الاقصی و دیگر مناطق را برای پاسخگویی به حوادث زیر نظر داشتند.

فوزی برهوم سخنگوی حماس با تاکید بر اینکه قدس و مسجد الاقصی خط قرمز مردم فلسطین است، تاکید کرد که این سرزمین به میدان جنگ برای دفاع از قدس تبدیل شده است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید