فوتبالی که بازی کردیم با نتیجه همخوانی نداشت

ساعت: 20:54
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798964

مربیان نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان چه گفتند؟

مربیان نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پس از دیدار هفته چهاردهم که با برتری نفت آبادان به پایان رسید صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا منصوریان سرمربی نفت آبادان در نشست خبری پس از پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: کسب سه امتیاز را به هواداران تبریک می گویم. بچه ها خیلی سخت و بدنی بازی کردند. وقتی وارد زمین می شوند باید مشکلاتشان را حل کنیم تا با روح وارد زمین شوند. اهل آبادان هستند. سخت بازی کردند. 10 دقیقه آخر به خاطر اخراجمان تحت فشار بودیم.

وی افزود: در مجموع ابتدا به سه امتیاز برای ساکن فکر کردیم. در دیدارهایی که باختیم روند بسیار خوبی داشتیم اما سه امتیاز شامل حال ما نشد. امروز بچه ها زحمت کشیدند و به آنها خسته نباشید می گویم. یکی دو بازیکن نداشتیم. شروین بزرگ را در دقیقه 90 به دلیل مشکلات گوارشی از دست دادیم. نقش بیت سعید و گابیشاوی را به او دادیم که از آن راضی هستم. تبریک برای فوتبال آبادان. به حریف خسته نباشید می گویم. بازی خیلی خوبی بود دیروز قول بازی خوب را دادم که این اتفاق افتاد.

منصوریان گفت: استاندار به رختکن ما آمده است. خوشحال بودم که راحت و بدون حاشیه با بچه هایمان صحبت می کرد. او خوزستانی است و مشکلات آبادان را به خوبی درک می کند و به بچه ها قول داد که نامه مشکل دار شورای تامین در هفته جاری با دستور استاندار حل شود. با توجه به اعلام آمادگی پالایشگاه برای پخش، امیدواریم تا پایان هفته مشکلات مالی بچه ها هموار و مرتفع شود.

منصوریان با اشاره به اخراج بازیکن نفت آبادان گفت: امید حامدی فر بازیکن جوانی است. او یک فوتبالیست آینده دار و یکی از استعدادهای باشگاه ما است. اشتباه حامدی فر در زمان اخراج نیاز به کار روحی و روانی داشت. ما باید آن را درک کنیم. من از دست او بسیار ناراحت هستم. بازی های ما فشرده است. 15 دقیقه تحت فشار زیادی بودیم. در دفاع خیلی خوب کار کردیم و فرصتی به حریف ندادیم اما با 15 دقیقه تاخیر در مسابقه دوام آوردیم و توانستیم 2 گل خود را حفظ کنیم.

وی افزود: اخراج صددرصد درست بود. حمیدی فر گفت به من توهین کرد. این در فوتبال طبیعی است و ما به هر چیزی که کسی می گوید واکنش نشان نمی دهیم. او هم تیم را از حضور در بازی بعدی محروم کرد و هم حدود 17 دقیقه ما را مصدوم کرد. لازم است با او صحبت شود. او در هفته های اخیر یک بار با چهار کارت اخراج شد و کارت زردش باقی ماند.

منصوریان گفت: با توجه به جوان بودن وی می توان اقدام او را کم تجربه خواند. اگر پیر بود قابل بخشش نبود. ما باید با او کار کنیم و او را از نظر روانی آرام نگه داریم. در دیدارهای سخت به خصوص در لیگ قهرمانان آسیا، داور هیچ توجهی نکرد، در حالی که تیم داوری فوق العاده خوب کار کردند. در همه صحنه ها حضور داشت. اگر صحنه پنجاه و پنجاه به ما می رسید حق ما بود و اگر به ما نمی رسید واقعاً حق ما نبود. چند سالی است که مهدوی را می بینم. او خیلی خوب قضاوت می کند. تیم او شگفت انگیز بود.

سرمربی نفت آبادان گفت: اگر گل دوم را نمی خوردیم شاید به مشکل می خوردیم. در مجموع از عملکرد تیم داوری راضی هستیم نه به خاطر برد. پارسال با آلومینیوم به پرسپولیس باختیم. داور عالی کار کرد. هفته گذشته از مس رفسنجان نه به خاطر نتیجه، بلکه به خاطر شرایطی که او ایجاد کرد به داور شکایت کردم، اما داور امروز خوب بود. شما در حال اجرا هستید. اما من از جوانی مان ناراحتم و نمی توانم آن را بیان نکنم. او به تیم آسیب زد. سایر اعضای ارشد تیم می خواهند کمی با او صحبت کنند، ما نیز باید با او صحبت کنیم.

وی در خصوص لیست ورود و خروج نفت آبادان گفت: ما آنقدر ثروت نداریم که مثل تیم های بزرگ لیست خروجی داشته باشیم. لیست ما از نظر مالی بسیار پایین است. اگر بخواهیم بخریم باید صبر کنیم. در حرکت تیمی ششم و بیست و یکم به آبادان برمی گردیم. باید با کادر فنی بنشینیم تا همه بازی ها را بررسی کنیم و ببینیم چه پستی باید بخریم. اولین نیاز ما این است که پول بچه ها وارد شود. اگر این اتفاق بیفتد، مانند خرید 16 بازیکن است. باید ببینیم کجا مشکل داریم اما به ورودی و خروجی فکر نمی کنیم. ما به دنبال جذب منابع هستیم. با تشکر از استاندار او مرد خوبی است، روحیه و فوتبال خوبی دارد. فکر کنم عربی هم می فهمید. او هرچه را که در رختکن به زبان عربی صحبت می کردم، می فهمید.

منصوریان در خصوص عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه گفت: اگر قرار بود استقلال و پرسپولیس در هفته اول محک بخورند بی احترامی محض به سایر تیم ها است. آقایان از سازمان لیگ شما وقتی می خواستید تست بزنید برای شهرهای دیگر هم تست زدید. و الان خدا را شکر وضعیت آبی است. بیایید تمیز کنیم و لذت ببریم. اجازه دهید هواداران ما بیایند و شعرهای معروف او را برای احیای تیم بخوانند. دیروز 50 نفر از هواداران ما به تمرین آمدند. به خرمگاه گفتم دو روز ورزش نکردن ما یکی یکی درست است. ما در حال و هوا هستیم. بچه های ما شتاب گرفتند. دیروز ظهر آمدند و عمو محراب آمد. و اینجا آبی است، اگر بگذارند آمیکرون بمیرد، هواداران ما دو هفته به ورزشگاه می آیند تا خوش بگذرانند. حیف است

سرمربی نفت آبادان در خصوص حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا گفت: سابقه ملی و حضور در جام باشگاه های آسیا را دارم. من سابقه نبرد برای پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را دارم. این زخم که امروز گسترش یافته و در قالب یک معضل اجتماعی آسیب هایش را بر دوش استقلال و پرسپولیس و هوادارانشان وارد کرده است، چند سال پیش باید پانسمان می شد. زخم با چسب ترمیم شد. ایران از همان لحظه ای که فهمیدند این دو تیم در حال حذف شدن هستند دست به کار شدند.

وی افزود: چرا همیشه 90 دقیقه کار را ترک می کنیم؟ ما از همان روز اول می دانستیم که استقلال و پرسپولیس ورزشگاه مشترکی دارند. آنها برای خود هیچ ملکی ندارند. آنها زیر نظر وزارت ورزش هستند. سال هاست که همه می گویند می خواهیم خصوصی کنیم. الان میگم دیگه خصوصی نمیشه. به سختی خصوصی می شود. من یک شایعه پراکنی هستم. ما فقط رقیب پرسپولیس هستیم. ما دوستان زمینی هستیم. برادرم و شریکم پرسپولیسی هستند. درد مفاصل داریم این دو تیم بودجه ندارند.

منصوریان گفت: حالا که همه عزم خود را جزم کرده اند استقلال و پرسپولیس را مشخص نکنند همین عزم را برای هواداران آبادان و مسجدسلیمان جمع کنید. اگر بگویید یاعلی بند «ج» اضافه می شود. درباره استقلال و پرسپولیس یا علی گفتی اما دیر این کار را کردی. این دو تیم 10 سال است که با پول زمین و سفر آواره شده اند. در استقلال و تخت جمشید چقدر گوشت ذبح شد؟ کسی که یک میلیون دلار آورد 600 هزار دلار ارزش داشت. چه کسی باید این پول را می داد؟ چرا باید این دو تیم 200 میلیارد تن مشکل مالیاتی داشته باشند؟

منصوریان گفت: امسال که موفق به رفتن شدیم شخصا رفتم و از چهار تیم آسیایی خواستم که بروند و بدون پرداخت مالیات برای پرچم بجنگند. اما این دو تیم مشکلات زیادی دارند. این دو تیم آبروی فوتبال ملی هستند. اگر در 70 سال گذشته 800 لیوان بوده است، 150-100 لیوان در پنجره است. شور و شوق فوتبال ما از بین رفت، حالا همه مشغول هستند. بیشتر برنامه های صدا و سیما مربوط به این دو تیم است.

وی افزود: اشکالی ندارد. کمک کنید تا مسیر خوبی برای سال آینده پیدا کنید. چند سالی از الاتحاد محروم بود. تیم های ژاپن و کره نیز محروم شدند. حال به بند ج نگاه کنید. تیم های نفت سالی 500 میلیارد بودجه دارند، اگر بند ج نبود، بازیکن باید سرش را بشکند تا به آبادان یا مسد سلیمان برود. نه اینکه همیشه آواره باشیم. بچه ها از دیدن استاندار امروز خیلی خوشحال شدند. بهش گفتم تنها امید ما تو هستی. این سند را از شورای تامین دریافت کنید. حالا که به استقلال و پرسپولیس کمک می کنی ما را از منطقه c نجات بده. نه من منصوریان به شهر کمک می کنم.

* کمالوند: فوتبالی که بازی کردیم با نتیجه همخوانی نداشت

فراز کمالوند سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پس از دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان گفت: نوع فوتبال ما واقعاً با نتیجه مطابقت نداشت. دو بار به حریف دادیم و زمین را کنترل کردیم اما نتیجه را توپی که وارد دروازه می شود مشخص می کند.

وی افزود: صنعت نفت به خوبی از پتانسیل خود استفاده کرده است. با دو توپ به توپ ضربه زدیم. شاید اگر اولین توپ وارد دروازه شود، سرنوشت بازی عوض شود. امروز هم مثل گذشته 4-5 بازیکن نداشتیم و باید تعویض های اجباری انجام می دادیم. در هر صورت باید تلاش کنیم تا از این وضعیت خارج شویم. دو هفته آینده نیم فصل است و باید مشکلاتی که در ابتدای فصل به وجود آمد را برطرف کنیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره قضاوت این دیدار گفت: وقتی مسابقات پرتنش است نباید این همه کارت زرد داد. وقتی بازیکنی جریمه می شود برای تیمی مثل ما سخت است که او را عوض کنیم. داور خوب بازی کرد اما نمی توانست این همه کارت زرد بدهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید