فکر سردار شهید سلیمانی برای دشمن نگران است

ساعت: 15:19
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798886

آیت الله عبادی گفت: دشمنان سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و دیگر افراد ارزشمندی مانند مطهری و بهشتی نابود می شوند، اما آنچه برای آنها خطرناک است اندیشه سردار سلیمانی است که با این اندیشه مبارزه می کنند. زیرا از افکار او می ترسند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هاوارستان، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز در دیدار با نیروهای مسلح استان در خصوص حمله به پایگاه آمریکا در عین الاسد ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و حاج قاسم سلیمانی و ایام الله دهه فجر. بصیرت و قرارداد با استان. عین الاسد در روز عملیات علیه پایگاه نظامی آمریکا گفت: خداوند نیروهای مسلح شما را تقویت کند، آبروی شما آبروی اسلام است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مهمترین ویژگی دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم نسبت به دنیاهای دیگر این است که دنیا یک تضاد است، ما نمی توانیم تمام حکمت های عالم خلقت را درک کنیم، اما قطعا وجود دارد. حکمت‌های بزرگ و بر اساس این حکمت‌ها ما امتحان می‌شویم و نشان می‌دهیم و انسان‌های اشرفی هستیم، اگر امتحان نباشد عزت نیست.

وی افزود: پروردگار متعال اگر بخواهد همه را به زور رهبری کند اشکالی ندارد. او می توانست همه مردم را مانند زنبور عسل خلق کند. همه چیز سر جای خود بود، اما این نوع خلقت برای مردم است. “هیچ نتیجه ای وجود ندارد یا هیچ نتیجه ای وجود ندارد.

آیت الله عبادی گفت: در عالم جماد، موجودات میکروسکوپی و حیات حشرات و جانوران تضاد وجود دارد، چیزهایی که گیاه تعیین می کند در خود ماست، اما ما گیاه نیستیم، خصوصیات حیوانی را داریم. از جمله تمام غرایز.اما ما حیوان نیستیم و در حال حاضر در حال مبارزه برای زنده ماندن از درگیری سخت، نباتی و حیوانی هستیم.

وی ادامه داد: انسان یک فکر است، در اندیشه تضاد وجود دارد، اما این تضاد با تضاد قبلی متفاوت است، بنابراین جنگ فکر و اراده حق و باطل وجود دارد.

امام جمعه بیرجند با اشاره به آیه ولوب «قَالَ اللَّهُ عَلَیْهِ الْأَعْلَیْهِ» خداوند متعال بنابر خلقت عالم خلقت جهاد را برای جهاد آفرید، زیرا نظام آفرینش واجب است پس اگر وجود داشته باشد. نه حفاظت و جهاد است، همه ارزش ها و خوبی ها از بین می رود و از بین می رود، لذا بر اساس این نظام تکوین و توسعه در عالم تشریع، خداوند جهاد را واجب کرده است، زیرا این امر اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: کار انبیا برای جنگ نیست، بلکه برای فکر است، اما وقتی دشمن مانعی ایجاد می کند، باید مانع از بین برود و از این رو ماهیت جنگ، جهاد و حفاظتی که مکتب انبیا انجام می دهد، متفاوت است. تعارض، بقای حیوانی است، اما ماهیت کار انبیا و پیروان آنها که راه درست و نادرست را می روند، متفاوت است، در عین حال از نظر ظاهری شبیه هم هستند.

رئیس فرماندهی امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی گفت: دنیای کفر و شرک و شهوت به هیچ چیز رحم نمی کند. نگذاشتند بروند و اگر چیزی که می خواهند داشته باشند تمام دنیا را زیر چکمه هایشان نابود می کنند.

آیت الله عبادی ادامه داد: آنها زنان و کودکان را می کشند، کشورها را در محاصره اقتصادی قرار می دهند، مردم بیگناه را در دریا غرق می کنند در صورتی که در مقابل این فکر فاسدی که دست آنها را می برند، فکر درستی وجود ندارد. کسى از آنها در امان نخواهد بود، اینجا جاى است که جهاد با ظلم و جلوگیرى از ظلم ستمگر واجب است، به همین دلیل جهاد در مکتب انبیاء واجب است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی گفت: مهم این است که در این سیطره اگر دشمنان سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و دیگر افراد ارزشمندی چون مطهری و بهشتی نابود شوند اما چه خطری دارند سردار سلیمانی با این فکر مبارزه می کنند چون از فکر او می ترسند.

وی با اشاره به حدیث جونود به اذن خداوند می فرماید: که به انواع عبادات از عبادت اشرف است، زیرا در جامعه بشری که می خواهد آنچه را که می خواهد انجام دهد، شرط اول امنیت است. شما در همه کارهای خیر افراد جامعه شریک هستید، زیرا همه این موارد نیاز به معرفی دارد و مقدمه این است که امنیت وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز خداوند متعال بر خلاف تصور دشمن و دشمن پرستانی که وعده داده بودند کار جمهوری اسلامی تمام شده است برای ما و شما آزادگان شرایط ویژه ای قرار داده است. 13 آبان، 9 روز و 22 باخمن، اما این انقلاب وجود دارد و نیستند.

وی ادامه داد: از اول انقلاب تاکنون دشمنان وعده نابودی نظام جمهوری اسلامی را داده اند اما آنچه امروز در ایران و جهان رخ داد یک اتفاق ویژه است. اگر این واقعه را با پیروزی انقلاب مقایسه کنید، خیلی مهمتر از پیروزی است.

آیت الله عبادی در ادامه گفت: اعتقاد به پیروزی انقلاب هم برای جبهه داخلی و هم برای بیرون سخت بود، برای آنها باور نکردنی بود، همانطور که کارشناسان خارجی گفته اند دیگر خبری از اسلام نیست و مثل این است که پیری که پایان است، آنها هم باور نداشتند که این انقلاب ادامه پیدا کند و به همین دلیل یکی پس از دیگری وعده می دادند و به قول خودشان همه گزینه ها را آزمایش کردند و دنیا را از نظر نظامی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و راه های مخالف رهبری کردند. ما

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمنان درباره وضعیت جمهوری اسلامی ایران تصوراتی در ذهن داشتند، اما در ایران و منطقه برعکس عمل شد و معلوم شد که خود کارشناسان غربی گفته اند. مدتی است که غرب تمام شده است می گویند آنچه امروز بعد از چهل سال تجربه اتفاق افتاد با اوایل انقلاب متفاوت است.

وی افزود: خبرنگاری از ترامپ می پرسد که آیا در انتخابات 2024 شرکت می کنی، گفت تا سه سال دیگر آمریکایی باقی نمی ماند، خودشان هم به این اعتقاد داشتند، تو قدرتمند و مغرور هستی که باعث ترس دشمن از تو می شود. به تمام آیات ناامیدی که خوانده شده روزنه های امید در دل مردم زنده شده است.خیلی ها دوست دارند این گفته نشود اما حقیقت این است که این یک روند بین المللی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان گفت: نامه هایی که رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان غرب نوشتند بیهوده نبود و تبعات زیادی داشت. از عواقب آن

وی گفت: موضوع سردار سلیمانی امروز به یک موضوع بین المللی تبدیل شده و در کشورهای مختلف رواج دارد، بنابراین هشدار دادند که غربی ها بدانند که امنیت آنها تنها از بیرون تهدید نمی شود و از داخل خانه هایشان نیز تهدید می شود. اینها آثار بردباری است و اینها سختی هایی است که مردم و شما نیروهای مسلح سرافراز و مقتدر جمهوری اسلامی در این مدت متحمل شده و زحمت کشیده اید و این مشکلات امروز به ثمر می نشیند و انشاءالله به زودی نتیجه را خواهید دید.انشالله وعده هایی مبنی بر آماده شدن دنیا برای ظهور حضرت مهدی (عج) داده شود که در اخبار و احادیث و تفاسیر قرآن آمده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید